4 מתנות שלא עולות (הרבה) כסף אבל שוות זהב

מתנות לעובדים ומוצרי פרסום

הכי כיף לקבל מתנות ממקום העבודה שלך, מתנות שוות שאפשר לעשות בהם שימוש ולא כאלו שזאת פאדיחה בכלל לצאת איתם למכולת. לכולנו זה קרה – שלל חולצות, מכנסיים, כובעים ושאר מוזרים מצאו את עצמם כסמרטוטי מטבח או לעוסים במלונה של הכלב.

הנה 4 מוצרי פרסום נכונים המותאמים לעסק, שהם גם מתנות מוצלחות לעובדים ובעלות של עד 50 שקלים.

כיסא חוף זה סוף

כיסא חוף טוב הוא כיסא לחיים, חלק מפק"ל בגאז' שיש לכולם או שכולם צריכים. אפשר למתג אותו בשלל צבעים, טווח הנראות שלו הוא גדול, כלומר – המון אנשים נחשפים אליו. השילוב של פרסום המותג/החברה באמצעות כיסא חוף אמור להיות שימוש מושכל שמביא בחשבון את העובדה כי לעיתים אין קשר בינו לבין המותג. מה הכוונה? דוגמה טובה למותג שערכיו משתלבים טוב עם המתנה יהיה המותג "הוט" של חברת הכבלים (הוט = חם כאילו?!). חלוקת כיסא חוף לעובדי חברת היי-טק דוגמת "אמדוקס" יחטיא את המטרה כי בעצם מה הקשר בין חברת הנדסת תוכנה לכיסא חוף כשעובדי היי טק עובדים מסביב לשעון.

גיסא חוף

קצת יותר ממצת

מבחינה פרסומית לעסק ניתן לומר כי מצת אלקטרוני לא יעניק לעסק שלכם את החשיפה שציפיתם לה באמצעות העובדים, אבל עבור אלו שמעשנים יש במצת משהו שהוא מעבר. כששני אנשים נפגשים, תמיד נוצר שיח עם השאלה "וואי אחי איזה מצת מגניב, מאיפה לך?". כך נוצר מצב שבו העובד/ת שקיבלו את המתנה, הופכים דרכה להיות השגרירים של החברה. לכן מתנה כמו מצת שכזה מתאימה לעובדי חברות סטארט-אפ טכנולוגיות, גם בגלל הUSB, שבעצם מטעין סוללה קטנה עבור גוף החימום של המצת (כמו ברכב) וגם בגלל הסיפור שמתלווה אליו, הגיוני לא?

מצת אלקטרוני

ערסל כמו שלא הכרתם מעולם

ספא אישי אצלכם במשרד, ערסל לרגליים בלבד! מתנה יצירתית לתת לעובדים שהיא גם מוצר פרסום מהמעלה הראשונה.

ערסל לרגליים מתחבר אל מתחת לשולחן המשרד שלכם בקצה המרוחק שלו מצד לצד ויוצר מעיין נדנדה עם מקום לכפות הרגליים המותאמת לגובה היושב. מתנה מנצחת לעובדים עם מיתוג של החברה, הרעיון הפרסומי נמצא בהמשכיות של המוצר עם העובדים כשהם מסיימים לעבוד ועוברים משרד. בעולם התעסוקה של ימינו, עובדים אינם נשארים תקופות זמן ארוכות במקום העבודה, משרדים ועסקים רבים מתחרים על שירותיו של העובד על ידי מתן תנאים וסביבת עבודה אחרת, ערסל ממותג לרגליים משאיר את שם החברה בתודעה אצל רבים.

ערסל לרגליים

סיפור על מטריה בחורף

אין דבר יותר מתאים לעובדים מלקבל מטריה במתנה לחורף. חברות ועסקים רבים נוטים לצבוע את המטריה בצבעי המותג שלהם עם סמל/לוגו החברה, אך האם היא גם יעילה כמוצר פרסומי? כנראה שלא כי צבעי המותג והלוגו אינם מסבירים לעובר מהצד מי ומה עומד מולם עם המטריה. בחורף הבא תציעו למנהלים שלכם מטריה עם סיפור מצחיק או מרגש המסביר על החברה כדי לבדל אותה ואתכם משאר העובדים עם המטריות הממותגות. מתאים לחברות מבוססות וותיקות בעלי עבר וותק להתפאר בו.

מטריה ממותגת

עולם המתנות לעובדים הוא עצום ומגוון וישנן אינספור אפשרויות לבחירה. עם קצת מחשבה ובכסף קטן (יחסית) אפשר להפוך "סתם" מתנה למשהו עם ערך מוסף גם לעובד וכמובן גם לבית העסק. העובדים נהנים ממתנות שוות, המעסיק ובית העסק נהנים מפרסום סמוי והגדלת הנראות. העיקר שבסופו של יום, כולם מרוצים.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *