טיפים לשיפור האנרגיה במשרד בעזרת פנג שוואי

פנג שוואי הוא תרגול סיני עתיק של סידור אובייקטים פיזיים כדי למשוך אנרגיה חיובית. הוא מבוסס על הרעיון כי כל דבר בסביבתו של אדם משפיע על חייו הפנימיים או שלה. מתרגלי פנג שואי מאמינים שהמיקום של חפצים בחדר, בניין, או מקום אחר ישפיע על הזרימה של צ'י (כוח חיים או אנרגיה חיונית) במרחב. אם הצ'י הטוב זורם, מי שנמצא במרחב יקבל דחיפה של אנרגיה חיובית וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים בזמן שאנחנו במשרד, לא כך?

אז אם אתם מתלבטים איפה לשים את השולחן המשרדי, אם כדאי להכניס אקווריום למשרד והאם כדאי לשבת מול הדלת או אולי מול החלון זה המדריך בשבילכם.

שמרו על הגב שלכם

אם מישהו רוצה לפגוע בכם, יהיה לו קל יותר לעשות זאת בחשאיות מאחורי גבכם כאשר אתם לא צופים ולהכות בכם מאחור גם אם זה באופן מטאפורי בלבד. אז זה הגיוני כאשר פנג שואי מזהיר שוב ושוב – אסור לאנשים לראות את הגב שלך. ודאו שיש לכם תמיכה אחורית טובה בכיסא עליו אתם יושבים. הבטיחו כי גב הכיסא שלכם ממוקם כך שיש קיר מוצק מאחוריכם. אל תשבו עם הגב לדלת כמו כן חלון ישירות מאחוריכם גם יכול להיות רע.

אל תדברו אל הקיר

שולחן שמונח מול קיר משמש כמחסום לקידום. תשתדלו לא לשבת עם הפנים לקיר אבל אם אתם לא יכול להזיז את השולחן שלכם עדין יש פתרונות יצירתיים. אתם יכולים לתלות תמונה של נוף הכוללת שדה פתוח כדי לסמל מרחב בו כל האפשרויות פרוסות לפניכם זה יעזור לכם לאזן את ההשפעה השלילית של מול קיר וייצור בשבילכם סביבה נעימה עם פנג שואי טוב יותר.

אתה מסתכל עלי?

מקמו את השולחן שלכם כך שאתם לא מסתכלים ישירות על עמיתכם למשרד. עדיף לכם לשבת עם הגב לאנשים אחרים ולא עם הפנים מכיוון שהדבר יכול לגרום לעימותים לפני הפנג שואי.

שולחן מבולגן? לא במשרדינו!

שולחן מבולגן הוא הדרך המהירה לחוסר יעילות ולאנרגיות נמוכות בעבודה. כל בוקר תקדישו 5 דקות לסידור השולחן והסביבה שלכם. וודאו כי אין ניירות מיותרים על השולחן, זרקו לפח מה שמקומו הוא שם, הכניסו למגרה את הדברים שלא צריכים להיות כל הזמן על השולחן, תראו שהקבלים של המחשב לא מפוזרים על השולחן ומפריעים לכם,  לסיום תעבירו מטלית על השולחן ותרגישו הרבה יותר טוב.

החלונות לנפש שלכם

משרד מעוצב היטב הוא אחד שבו תאורה מעוצבת היטב. תאורה טבעית היא הטובה ביותר, ולכן אם אתם חושבים על לשכור משרד חפשו משרד עם חלונות רבים ככל האפשר. עם זאת, חלונות בגודל חצי הקיר טובים יותר מחלונות באורך מלא לאזורים שבם שולחנות עבודה נמצאים. חלונות באורך מלא מביאים יותר מדי אנרגיית יאנג, ולכן קשה להתרכז.אם אתם עובדים  במשרדי מרתף עם מעט או ללא חלונות אתם פשוט צריכים לבחור את התאורה הנכונה. כדי להשלים את האור טבעי, דרך הטובה ביותר הוא להשתמש בתאורת ספקטרום מלאה, המדמה אור יום טבעי. דרך נוספת היא לבחור מנורות לבנות ולא צהובות. אור לבן הוא טוב יותר למשרדים, משום שהאווירה הנעימה מדי שנוצרה על ידי אור צהוב מאיטה את הפרודוקטיביות.

היצירתיות מהצפון וההכנסה מהדרום

אם אתם רוצים להיות יצירתיים במשך שעות העבודה שלכם תציבו את המחשב בפינה הצפונית של שולחן העבודה שלכם אבל אם אתם מעדיפים שההכנסה שלכם תגדל במהירות יש להציב את המחשב דווקא בצד הדרומי של השולחן.

מים שקטים חודרים עמוק

היכנסו למשרד אקווריום קטן או מפל מים, תציבו אותו בפינה הצפונית של המשרד כך שהעסק שלכם והקריירה תעלה על הגל וההצלחה תגיע במהרה.

clownfish-907

אם יש לכם טיפים נוספים נשמח שתכתבו לנו בתגובות.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

תגובה אחת

  • לגבי החלונות, מסכימים לגמרי אך ישיבה ממושכת מול חלון חושפת אותנו לקרני ה-UV המזיקות לעור גופנו, לבעיית סנוור ואפקט חממה מכניסת החוב הרב שעובר דרך החלונות ולכן מומלץ לבצע התקנה של ציפוי חלונות .

    ציפוי חלונות נגד שמש דוחה את קרני ה-UV המזיקות בעד כ-99% ודוחה חום עד כ- 82%. בנוסף יש לו יתרונות רבים כמו מניעת סנוור, חיסכון בצריכת החשמל (של מערכת מיזוג האויר) וייתרונות רבים נוספים.

    למיידע ומאמרים נוספים ניתן למצא גם באתר של רפלקטיב ציפויים : http://www.reflective.co.il/
    הייעוץ ללא תשלום 077-2015535

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *