דבק אפוקסי שקוף – משדרג את המשרד בקלות ומיד!

דבק אפוקסי שקוף

דבק אפוקסי שקוף נחשב לסופרמן של תעשיית הדבקים וזה לא תואר שבא בקלות! הוא עשוי מפולימר אפוקסידי תרמוסטי, מצטיין בכושר הדבקה עוצמתי ומשמש לכיסוי וציפוי דבקים שונים וכחומר מילוי עקב עמידותו לחום, לחשמל ולקורוזיה ועוד תכונות משובחות אחרות.

הודות לכך, הדבק האפוקסי משמש למגוון מטרות בתעשייה האווירית. בין היתר, הוא משמש להדבקת חלקים במטוסים, במוסכים להדבקת כלי רכב, להדבקת חלקים באופניים חשמליים ועוד. בנוסף, דבק אפוקסי נחשב לחומר פופולרי בתעשיות השונות ומשמש ליציקת תבניות ולהדבקת מכשירי חשמל ביתיים (בדגש על מוצרים הבאים במגע תדיר עם נוזלים עקב היותו מבודד).

השימושים השונים של דבק אפוקסי שקוף

כאשר מערבבים דבק אפוקסי שקוף עם חומר מקשה או עם חומר מזרז, הוא מתקשה מיד ומשמש גם כחומר מילוי מעולה. לכן, הוא נמכר לשימוש ביתי בשתי שפורפרות נפרדות – אחת של הדבק והשנייה של הזרז. הוא נמכר גם בצורת פלסטלינה, שהיא שרוול מגולגל של פולימר העוטף את החומר המזרז. לכן, כאשר שמים את החומר ומערבבים אותו עם הפולימר והזרז, הוא מתקשה ויכול לשמש כחומר מילוי ואיטום לשקעים וחורים בקירות.

אבל, לדבק האפוקסי השקוף יש שימוש אחד יעיל במיוחד בו נתמקד במאמר זה – הוא יעיל מאוד בהדבקת חומרים ביתיים כגון חומרי עץ, מתכת, פלסטיק, חרסינה, זכוכית, אבן ועוד. בחומרים אלה ניתן להשתמש כאשר רוצים לשדרג את מראה המשרד בעלות מינימלית או להשתמש בו בטרנד החדש – חידוש רהיטים.

מכיוון שלדבק האפוקסי השקוף יכולות הדבקה ואיטום מהטובות שיש, ניתן להשתמש בו כמעט על כל רהיט ישן ורעוע שחבל לנו לזרוק. אם נתקלתם באחד כזה באזור המשרד או מתחת לבית, תנו לו צ'אנס לחיים חדשים כאביזר דקורטיבי וחזקו אותו. אם ברצונכם לקשט את המשרד שלכם ולהפיח בו רוח צבעונית, תוכלו להשתמש בדבק האפוקסי גם כדי להדביק בדים או כריות ישנות וליצור פינת ישיבה חדשה במשרד וגם כדי ליצור שולחן קפה לשאר העובדים.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *