איזה מתנה לפסח העובדים שלכם יהיו שמחים לקבל

מתנה לפסח שהעובדים שלכם יהיו שמחים לקבל

כמו בכל שנה, ב- י"ד בניסן אנו חוגגים את חג הפסח. בתקופה זו מרבית העסקים נותנים מחווה לעובדים שלהם לקראת החג, שי צנוע לרגל חג הפסח אך לפעמים נוצרת בעיה שבעל העסק לא יודע איזו מתנה הכי תרצה את העובדים ואיזו מתנה תתקבל בברכה.

לכן, ערכנו סקר בקרב 50 שכירים תחת השאלה "איזה מתנה לפסח הייתם שמחים לקבל ממקום העבודה?" – ואם לומר בכנות התוצאה הייתה צפויה.

47% מהנשאלים היו שמחים לקבל כסף, בונוס לשכר – כך שיוכלו לרכוש בעצמם כל מה שירצו ללא הגבלה או שיוכלו לשמור את הכסף לעצמם ללא הצורך לבזבז אותו על משהו ספציפי. לעומתם 28% מהנשאלים היו שמחים לקבל תווי קניה, כך שיוכלו לרכוש בתווים אלו את מה שהם צריכים לקראת החג. בין אם זה בגד חדש, מוצר חשמלי או אוכל באחת מרשתות השיווק.

אך העניין האמתי הם אותם 25% הנותרים:

2% היו שמחים לקבל סט כלים מהודר לחג

11% היו שמחים לקבל שוב זוגי למסעדה טובה

6% היו שמחים לקבל מוצר גאדג'ט כלשהו

2% היו שמחים לקבל ספר טוב

ואילו 4% היו שמחים שתפתיעו אותם עם משהו אחר – משהו שונה שלא היו מצפים לו.

קישור לסקר המלא>>

איזה מתנות עדיף לכם לרכוש עבור העובדים שלכם?

כיום, רוב העסקים בישראל נותנים לעובדים שלהם תווי קנייה או סט כלים מהודר לחג, ואילו רק מעט עסקים מגדילים ראש וחושבים על דברים מיוחדים שניתן לתת לעובדים כמתנה לחג הפסח.

על פי הסקר הרוב המכריע של העובדים היו שמחים לקבל כסף או בונוס לשכר, אך לפעמים נושא זה עשוי להוות הרבה פרוצדורה, לכן קחו רגע של מחשבה והראו לעובדים שאתם מכירים אותם יותר לעומק, אספו מידע אודות כלל העובדים בעסק ובדקו את תחומי עניינם. כך תוכלו לרכוש בשבילם מתנה שתתאים להם, כך שתדעו שהכסף שהושקע בכל עובד הפיק את מיטבו.

אספנו בשבילכם כמה מתנות מקוריות שתוכלו לתת לעובדים כמתנה לחג:

יין ישמח לבב אנוש – אחד המנהגים בפסח זה לשבת מסובה ולשתות יין, כמו המלכים, עם קצת מחשבה ויצירתיות תוכלו לתת לעובדים שלכם בקבוק יין מהודר עם כוסות תואמות ואיזו ברכה אישית כך שיוכלו לשתות וליהנות מהיין בערב החג. לכן אחת המתנות המומלצות לחג הפסח הינו בקבוק יין יוקרתי.

בקבוקי יין

ואיגדת לבינך בתלת מימד –  אם מדברים על מקוריות, טכנולוגיה וחדשנות. ניתן לרכוש לעובדים משהו מיוחד במינו, הגדה לפסח שנקראת "הגדה במימד אחר". זהו הגדה לפסח בתלת מימד. ניתן לרכוש כאן

הגדה לפסח בתלת מימד

 

לחובבי הטיולים – במידה ואתם יודעים שהעובדים שלכם מתכוונים לצאת לטיול משפחתי בחג תנו להם מתנה יקרת ערך – מאוור שטח עם תאורת לד. כך יהיה להם שימוש אמתי במתנה והוא לא ישב סתם כך על מדף בבית.

תאורת לד לקמפינג

לחובבי הספורט – עוד מתנה מיוחדת שניתן לתת לעובדים שלכם כשי לחג הפסח הינו ערכת משחק לשירותים, כדורגל או כדורסל. כך יוכלו העובדים ליהנות גם בזמנים קשים אחרי ארוחת החג.

כדור סל לשירותים

כמובן שניתן לחשוב עוד קצת ולעורר בעצמכם את הצד היצירתי ובכך לתת לעובדים שלכם מתנה לחג הפסח בעלת ערך מוסף. ואם לא, פשוט תנו להם כסף! הם ללא ספק ייהנו מזה.

חג שמח!

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *