ערכה מושלמת לטיפוח סביבת העבודה

מנקים את האבק מהשולחן בעזרת השרוול? לא רק שזה לא אטרקטיבי אלא בנוסף מעלה את הסיכון להידבק בשפעת. בכדי להפסיק את המנהג המגונה הרכבנו עבורכם רשימה של מוצרים שיהפכו את סביבת העבודה שלכם לספא מבריק וריחני.

אנשי צוות הניקיון במשרד אינם גיבורים מסרט של מארוול

ייתכן שמצאתם חברת ניקיון למשרד המעניקה שירות יעיל ואיכותי, שעובדיה מצליחים לעמוד באתגר הניקיון גם יצירתיים מספיק בכדי ליצור סביבת עבודה נקייה ונעימה, ובכל זאת, יהיה תמים מצדכם להניח שחברת הניקיון מסוגלת להגיע לכל פינה, ולפנות כל חלקיק אבק שנמצא במשרד.

מכוון שאדם ממוצע מייצר כ- 1.6 ק"ג אשפה ביום, יהיה זה נכון להעריך שחלק עיקרי מכמות האשפה (העצומה) הזאת מיוצרת במשרד וגרוע מכך, נשארת במשרד גם אחרי שהחתים כרטיס וסיים את יום העבודה.

הגורם העיקרי ללכלוך במשרד הוא המנהג הבעייתי לצבור ניירות, עטיפות מזון, מיכלי מזון, בקבוקי שתייה, טישו, ציוד משרדי לא תקין, מצד אחד, ומצד שני לערבב את המאסה הזאת עם נוזלים כגון: שאריות קפה, מים, מיצים וכו', כך שנוצרת עיסה דביקה, לא אסתטית ובעלת ניחוח בעייתי, בניסוח עדין.

בכדי להילחם בתופעה המעצבנת צריך לנקות באמצעים מתקדמים, וב"מתקדמים" אנו מתכוונים להרבה יותר ממגבונים. אז קבלו במחיאות כפיים (חלשות, בכל זאת עובדים כאן) הצעה לסוג אחר של מתנות לעובדים שאומנם אינם שגרתיים אך יעוררו הרבה תשומת לב:

סט מגבונים לניקוי כללי

תנו פטור לאימהות במשרד מהשאלה "תגידי, יש לך מגבון במקרה?" ורכשו לכל עובד סט מגבונים לניקוי משטחים (בשמם המוכר: אלכוג'ל). מומלץ לבחור בריח נייטרלי וחשוב אף יותר לוודא שהמגבונים אינם מכילים פורמלדהיד, שהוא חומר מסוכן העלול לגרום לבעיות בריאותיות.

למשקיענים: רכשו בנוסח למגבונים הרגילים גם מגבונים מיוחדים לניקוי מסך המחשב.

המחיר: 7.90-10.90 ₪ למגבונים רגילים, ו- 37 ₪ למגבונים מיוחדים למסך.

תרסיס לניקוי המקלדת

אם תהפכו את המקלדת ותנערו קלות מרבית הסיכויים ששולחנכם יתמלא באבק, פירורים, שיער ועוד חלקיקים שאינכם רוצים לדעת שמתגוררים במקלדת שלכם בדרך קבע. הפתרון הוא תרסיסי אוויר בלחץ המסייע לניקוי המקלדת משאריות, ולמניעת משטחים דביקים. תענוג כפול.

המחיר: 48 ₪.

נוזל חיטוי ידיים ללא צורך בשטיפה

הבקבוקונים הקטנים שהכילו ג'ל ריחני הפכו לפופולריים מאוד בישראל, אך משנת 2011 ואילך ההתלהבות מעט הצטננה הודות למחקרים שהצביעו על קשר בין שימוש במגבונים לבין תחלואה. לכן, הפעם לא נמליץ על הנוזלים הריחניים של רשתות הטיפוח השונות, ונפנה אתכם לנוזל הפחות אטרקטיבי אך האפקטיבי והבטוח מכולם: נוזל ספטול. כן, הכחול הזה שנמצא בכל פינה בבתי החולים.

הנוזל מסלק עד 99% מהחיידקים ומספק חומת הגנה כנגד תחלואות ומרעין. כיום נמכר לצרכן הפשוט ברשתות הפארם, ובנוסף ניתן לרכוש אותו במרוכז מחברות לשיווק חומרי ניקוי למשרד.

המחיר: 31 ₪.

שואב אבק רובוטי בצורת פטרייה

דרך נוספת להילחם בלכלוך שבשולחן העבודה היא בעזרת השואב הרובוטי המתוק הזה, שצורתו וצבעו כבשו אותנו וגרמו לנו לסלוח על הפינות שפספס. הוא קומפקטי,  מופעל על ידי סוללות AA ומנקה בחינניות משטחים מאוזנים.

המחיר: 39.90 ₪.

מפיץ ריחות בנינוח "יסמין" לשיפור מצב הרוח והגברת המוטיבציה

הבקבוקים הנפלאים האלה מפוזרים בכל מסעדה, בית קפה ובית מלון והגיע הזמן להכניס אותם גם לסביבת העבודה ולשדרג את האווירה ברגע. אנו ממליצים על ניחוחות שידועים כמרגיעים כגון: יסמין, לוונדר ופרחים לבנים.

המחיר: 50-80 ₪.

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *