תכשיטים, יופי של מתנת חג לעובדים

העובדים שלכם יהלומים אחד אחד ואתם רוצים לפרגן להם? לפני שתרוצו להזמין עוד מארזי שוקולדים, עצרו ובדקו את האופציה הבאה: תכשיטים. על היתרונות של מתנה זו, בפוסט שלפניכם.

ועדים המחפשים מתנות לעובדים לקראת החגים מוזמנים להתוודע לעולם מלא ועשיר של כסף וזהב. עגילים, טבעות, שרשראות, צמידים, נזמים, אצעדות, תליונים, שעונים, יהלומים, אבני חן ועוד.

ישנו שפע של אפשרויות בחירה לפי טעם, תקציב, חלוקה מגדרית ופרמטרים נוספים הפתוחות בפני מי מכם שמחפשים את "היהלום שבכתר", כך שגם מי שהתקציב שלו מוגבל יוכל לבחור תכשיט מקולקציה עשירה ומגוונת של תכשיטים.

את התכשיטים תוכלו להעניק לעובדים כהוקרה על פועלם, לצוותים שהגיעו להישגים מרשימים, כמתנת חג לספקים ונותני השירות, מתנת פרידה לעובדים פורשים ועוד.

מתנה יוקרתית אך לא יקרה

עיקר החומרים בשימוש ליצירת תכשיטי הם כסף וזהב, כאשר הגולדפילד נכנס גם הוא לשוק חזק מאוד, והפך לפופולרי בזכות היחס בין המראה היוקרתי למחיר השפוי של התכשיט הנמכר.

אופציה זולה יחסית נוספת היא בחירה בתכשיטים העשויים מכסף, שגם הם מציעים מראה מרהיב לצד מחיר הוגן.

למרות שתכשיטים הם מתנה יוקרתית ומפתיעה, לא תמיד ניתן לקלוע בדיוק לטעמו של מקבל המתנה, להוציא מקרים שהם שותפים אתכם לבחירתו, ולכן רצוי ומומלץ לצרף פתק החלפה.

שימור תכשיטים לאורך שנים

לפני בחירת התכשיט מומלץ לברר מול ספק התכשיטים על הדרכים לשמר אותו נוצץ, מרהיב ואיכותי לאורך שנים, האם נכון לתחזק אותו באמצעות ניקוי עם חומר ייעודי (ואם כן, איזה?), בהימנעות מהנחתו על גופי חימום שונים או בסמיכות להם, וטיפים נוספים לשמירה על יופיו ואיכותו של התכשיט.

ניתן גם להזמין תכשיט בהזמנה אישית. אופציה זו אומנם מייקרת את מחירו אך עיצוב אישי מאפשר להביא לידי ביטוי את טעמו האישי של מעניק התכשיט, או של מקבלו. עם זאת, שימו לב כי שיבוץ יהלום בתכשיט עלול להאמיר את מחירו.

בשורה התחתונה: תכשיטים הם עולם ומלואו. אם חשוב לכם לדעת את תכונות החומרים השונים שמהם הם עשויים, אל תהססו לשאול את המוכרים המקצועיים.

התמונה באדיבות: תכשיטי הנסיכה

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *