מוציאים דבש מעוקץ: מוצרי פרסום ברוח המצב הביטחוני

גל הטרור ממאן לחלוף ועסקים רבים מדווחים על ירידה במכירות בשל מיעוט מבקרים. מצב זה דורש חשיבה יצירתית ודרכים לא שגרתיות לשיפור המכירות והתנועה בעסק. אספנו עבורכם מגוון מוצרי פרסום שיחזקו את הרגשת הביטחון של הלקוחות, ויעלו חיוך על פניהם.

הישראלים מורגלים, לצערנו, במציאות לא פשוטה ומסוגלים להחליף די מהר את הפחד בהומור, וטוב שכך. ההומור (הציני, לעיתים) מגבש בין הפלגים השונים בעם ויוצר תחושה של שותפות גורל.

אנו ממליצים שתתרמו את חלקכם למאמץ הלאומי והעניקו ללקוחותיכם מוצרי פרסום במתנה ברוח התקופה, שמצד אחד תספק הגנה ממשית כנגד מפגעים, חו"ח, ומצד שני תגרום להם לחייך בסיטואציה בלתי אפשרית זו. מוזמנים להשתמש באחד או יותר מחמשת ההצעות הבאות.

אל תשכחו להדפיס את הלוגו וסלוגן העסק על המוצר המוענק, או לצרף כרטיס ברכה הנושא את לוגו העסק ומכיל ברכה מנחמת. הנה האפשרויות, לפניכם:

מטרייה: טובה לגשם וגם לנטרול מפגעים

בעת מצוקה נדרש אדם להשתמש בכל הבא ליד בכדי להגן על עצמו. כך היה בפיגוע ברעננה כשאזרח השתמש במטרייה בכדי להתגונן מפני המחבל. אנו ממליצים להעניק ללקוחות במתנה מטריות בצירוף הברכה: "נגד הגשם או לצורכי הגנה, תמיד טוב שתהיה לך מטרייה!"

תרסיס בישום: כי בקבוקי הגז המדמיע נחטפו מהמדפים

רשתות החנויות מדווחות כי הגז המדמיע ותרסיס הפלפל התרוקנו מהמדפים. אך אל בהלה, התזה ממושכת בתרסיס בישום (דאודורנט ספריי במילים אחרות) לכיוונו של מפגע יגרום להרתעה, ויעניק לכם הזדמנות להימלט מהמקום.

העניקו ללקוחות תרסיס בישום בניחוח לילך, יסמין או לבנדר הידועים בהשפעתם המרגיעה, בתקווה שיעשו בו שימוש אך ורק לבישום המשרד או הבית.

כרית לצוואר: כי אין מספיק שכפ"צים למדינה שלמה

מכירים את הכרית הנעימה שתומכת בצוואר בטיסות ובנסיעות ארוכות? מסתבר שסגולותיה הנוספות הן הגנה על הצוואר מפני חבלה. כך שגם תמנעו פגיעה בצוואר וגם תספקו פתרון אפקטיבי לאזור שתמיד תמיד נשאר קפוא בחורף – העורף.

מחזיק מפתחות עם מגן דוד גדול ובולט

במשך שנים היה אב הבית נושא לבדיחה בגלל צרור המפתחות הענק שהלך עמו לכל מקום, אבל נראה שהבחור עלה על משהו! מפתח משונן הוא אמצעי הגנה יעיל וצרור מפתחות המכיל חלק מתכתי, אפילו טוב יותר.

לכן, חלקו ללקוחות מחזיק מפתחות העשוי ממתכת. בחרו בסמל יהודי מובהק שגם יעורר בהם גאווה לאומית, וגם ישמש ככוכב נינג'ה בעת הצורך.

תהילים במקום טילים, ובמקום סכינים

בעתות מצוקה רבים פונים אל האמונה בחיפוש אחר נחמה, ללא קשר למידת אמונתם או אדיקותם בדת. לכן, מתנה בעלת ניחוח דתי לא תיתפס בשלילה בעת זאת, להפך, מרבית הסיכויים שתתקבל בשמחה.

העניקו ללקוחותיכם ספר תהילים קטן אליו מוצמדת תפילת הדרך, או לחילופין, ספר פילוסופיה המתאר את הדרכים להתחזק בעת צרה, ולשאוב שמחה מהסובב אותנו. כך או כך, ישמחו הלקוחות על תשומת הלב וירגישו שהושקעה בהם מחשבה.

בתקווה לימים טובים יותר, ובמהרה.

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *