לארגן אירוע עסקי ולהישאר בחיים

הסעות עובדים

אם כבר הפקתם אירוע אחד או שניים בחייכם אתם בוודאי יודעים שכל אירוע שונה מאחד לשני, בגודל, בנושא האירוע ובתקציב, אך המטרה תמיד תהה זהה לחלוטין והיא להפיק אירוע שיוכתר על דעת אחרים כהצלחה. אתם מן הסתם לא אובייקטיביים ובטוח תראו אותו ככזה. אז איך בעצם הופכים "סתם עוד אירוע" לאירוע מוצלח? הנה כמה טיפים שתוכלו ליישם

אירועים עסקיים הם עולם שלם, גדול ושונה מכל אירוע שאי פעם הייתם בו או הפקתם. אירוע עסקי נמדד עד לפרטים הכי קטנים ואיננו נמדד רק מתגובות סובייקטיביות של אנשים לשאלה "איך היה אתמול"? אלא נמדד גם לפי כמות האנשים המתעניינים בנושא שלשמו הפקתם את האירוע וכמובן כמות מכירות פוטנציאלית. לאחר האירוע העסקי אתם לא תצטרכו למסור דו"ח עם כל הנתונים לסבתא או לאבא ואימא אלא למנהל ו/או השותפים שלכם, דבר שמעלה את מפלס הלחץ אך גם את האדרנלין ותחושת המחויבות.

כדי להפיק אירוע מוצלח אספנו עבורכם כמה טיפים שכדאי ויתקיימו בכל אירוע אותם תוכלו ליישם גם באירוע שלכם:

הסעות:

אירועים עסקיים, בין אם אירועים לאורחים מבחוץ או אירועי חברה, תלויים רבות כמו כל אירוע, בכמות האנשים המגיעים. הסעות לאירועים עסקיים הוא שירות שכדאי לקחת אותו בחשבון מכיוון שהוא מאפשר לכם שליטה חלקית על כמות המוזמנים (רשימות הסעות) וגם מתפקד ככלי שכנוע עבור אורחים חשובים יותר שאתם מכוונים שיגיעו, תוכלו להציע הסעה מיוחדת עבורם וגם לגרום להם להרגיש ככאלו.

נושא הערב:

אם יש לערב שאתם מארגנים נושא מסוים, זה יכול להיות ערב התרמה, ערב פוקר, ערב בסגנון סיני וכדומה, עליכם לשמור על אותו הנושא/ קונספט לאורך כל הערב. סטייה מן הנושא או במילים פשוטות וברורות יותר, אם תתפזרו עם כמה נושאים לא ברורים, אורחי הערב שלכם ירגישו "מרומים" ויאבדו עניין מהר מן הצפוי ויתפנו להעסיק את עצמם במקומות אחרים כמו עישון סיגריה ושיחת חולין מחוץ למקום או ליד הבר.

מיתוג:

נושא המיתוג חשוב להפקת אירועים עבור אנשים מבחוץ (מכירות, תרומות, חשיפה) מנהלי שיווק ותפעול רבים נוטים להמעיט בחשיבות המיתוג של העסק שלהם כשמדובר באירוע ובמיוחד אירוע גדול. חשוב לזכור, אנשים מגיעים לאירועים כאלו כי בוודאי ועשיתם משהו נכון בשלב הראשוני של ההזמנה לאירוע, אל תגרמו להם לאבד עניין מחוסר רצינות של ארגון המקום. עצבו את המקום לפי "רוח החברה" ועטרו אותו בסמליה, מוצריה והשתדלו בצבעים המזוהים עם החברה. קחו לדוגמה את אירועי "סלקום ווליום" מעולם לא נזנחו באירועים הצבעוניים וההמוניים שלהם הצבע הסגול והכוכב שכל כך מאפיינים אותה.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *