מה אתם יודעים על קידום בגוגל?

קידום בגוגל

אף אחד לא יודע בדיוק איך גוגל מדרג את האתרים שלו. מומחי דבר טוענים שיש למעלה מ-200 פרמטרים שלפיהם גול מדרג דפי אתר (ולא אתרים!) ומחלק להם ציונים.

קידום בגוגל נעשה לפיכך לפי ניסוי, טעייה ותהייה. דומה שהדבר החשוב ביותר הוא התמדה והסקת מסקנות. ניצב מולכם מנוע החיפוש הכי שמיש בעולם, וכל איש קידום בגוגל רואה אתגר לפצח את הראש הסודי שלו. כולם מנסים. חלק מצליחים וחלק לא, אבל הכי חשוב זה לא להרפות. התמדה והשקעה הוא שם המשחק ולא רק בתחום של קידום בגוגל.

מה אנחנו כן יודעים על קידום בגוגל?

בכל זאת יש כמה דברים שכל מי עוסק בעבודת קידום בגוגל יודע אותם ועובד לפיהם. כמו למשל שלתגית ה- META TITLE יש השפעה על ON PAGE SEO ושהאלגוריתם של גוגל מתייחס לקישורים ברצינות וגם מדרג על פיהם דפים.

סיגנלים חברתיים

לא ברור אם ניצול הרשתות החברתיות אכן יתרום לדירוג האתר שלכם. מה שבטוח כדאי לשלב פעילות סושיאל עם SEO. פרסום ממוקד לקהלי יעד ברשתות חברתיות בוודאי יכול להביא טרפיק וגם המרות.

תוכן ומבנה האתר

יש מחקרים שונים שמצביעים על הקשר בין דירוג אתר ואורכו של הטקסט. אך אורכו לבד לא יעניק שום דירוג. מדובר על תוכן מעמיק, רלוונטי ועם זאת ארוך ומושקע, אבל בנושאים שראוי להם להית ארוכים ועמוקים. כלומר לא על כל שאילתא יעלה עמוד תוכן מקיף, לפעמים אין צורך בזה.

חווית משתמש פרמטר לקידום בגוגל

לגוגל יש יכולת להעריך את חווית המשתמש ולשקלל את זה לציון בדירוג. יש כמה דברים שגוגל יכול לראות: נטישה של אתר. CTR- אחוז ההקלקה ואת זה אפשר להשביח עם כותרות סקסיות ותמונות.

נתונים טכניים: דומיין, קוד, תגיות מטא ועוד

חייבת להיות התייחסות לתגיות ולפעמים אינדוקס של העמוד בגוגל כבר מקפיץ אותו. יש משמעות לנוכחות ולמיקום של מילות המפתח, לצפיפות שלהן בטקסט.

קוד האתר חייב להיות חלק, עם ביצועים זריזים ובלי שום חסימות של אובייקטים מגוגל.

באשר לדומיין הגיל שלו וגם אורכה של הכתובת משפיעים על גוגל והוא מתייחס אליהם ושילוב של מילות מפתח בדומיין אגב, זה כבר לא פרמטר.

שילוב והתייחסות לכל הפרמטרים שיודעים על גוגל וגם כאלה שלא יודעים, הוא שייצור בסופו של דבר את קידום האתרים האיכותי שיוביל אתכם אל הדף הראשון בגוגל. חברה מקצועית עם איש קידום בגוגל יכולה גם להביא אתכם אל המקום הראשון בגוגל וזה באמת חלום של כל חברת קידום אתרים.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *