מהפכת הבריאות מגיעה למשרד!

פוצצתם את הבית בירקות, זרקתם את כל החטיפים של הילדים לפח ועשיתם מנוי במכון כושר הכי מפואר. האמת שהולך לכם לא רע, אתם לא מבריזים למאמן כושר, מכינים אוכל בריא בבית ולא אוכלים בשעות מאוחרות.

רק שיש בעיה אחת, יש מקום אחד שבו מאוד קשה לכם להגיד לא לדברים טובים, המשרד.

אתם יודעים איך זה, לשבת שעות מול המחשב ולנסות להישאר מרוכזים במשימות שונות במשך 9 שעות ואפילו יותר, משימה לא קלה. הרי מה בסך הכל רציתם? קצת סוכר, פחממות וקפאין כדי להחזיר את גוף למסלול, ואתם אפילו לא עושים את זה בשבילכם, זה בשביל העסק.

השיטה לשמור על עצמכם מפני "השמנה במשרד" היא תכנון מראש, זאת כל התורה. אם פשוט תתכננו את היום שלכם קדימה תגלו כי אכילה בריאה במשרד יכולה להיות פשוטה ואפילו תחסוך לכם כסף. בואו נתחיל:

הכל מתחיל בבית

בלילה שלפני יום העבודה תכינו לכם קופסאות אוכל שונות שיתאימו למהלך היום שלכם. ארוחת צהריים עשירה, כריך או סלט לארוחת עשר, וחטיף לשעות אחר הצהריים.  אם אתם יודעים שזה לא יספיק לכם תקחו עוד פירות וירקות. חשוב להכין את הקופסאות בלילה ולא בבוקר כאשר ממהרים לצאת מהבית וכך יש סיכוי שמהלחץ של הבוקר תשכחו מה רציתם לאכול בעבודה או שתוותרו על הכנת הקופסאות.

שאריות או לא להיות 

כאשר אתם מכינים ארוחת ערב בריאה בבית, תכינו כמות יותר גדולה כך שהשאריות מהמנה יהיו למעשה ארוחת הצהריים שלכם ביום שאחרי. באופן זה תחסכו זמן על בישולים וכסף כי לא תצטרכו לקנות אוכל מאחת המסעדות ליד מקום העבודה שלכם.

pastry-9071

אם שותים (מים) לא משמינים 

למי יש זמן לשתות ליטר וחצי מים ביום? לכם! אם אתם רוצים לשמור על הגוף שלכם. כדי לשתות כמויות גדולות של מים תאמצו לכם בקבוק שיהיה לידכם במשך היום. מחקרים מראים כי אנשים ששותים מבקבוק ולא מכוסות שותים יותר כי השתיה יותר קלה וכן לא צריך ללכת למלא אותו בתדירות הגבוהה. כאשר אתם הולכים לקנות בקבוק בחרו אחד שקל למלא וקל לשתות ממנו.

לנשנש בקטנה 

לרגעים הקשים של היום, אותם רגעים שאתם פשוט חייבים משהו טעים תכינו את מגירת הנשנושים הבריאים. אז מה יכול להיות חטיף בריא? שקדים, כל מיני סוגים של אגוזים, פירות יבשים, פופקורן, פרכיות וקרקרים מחיטה מלאה. כמו כן אתם יכולים לשים במקרר המשרדי יוגורט או גבינה עם 5% שומן ולטבול בהם ירקות.

התרחקו משולחן העבודה!  

בארוחת הצהריים תלכו לאכול הרחק משולחן העבודה וסגרו את הטלפון הסלולארי. כאשר אתם אוכלים ומבצעים עוד משימות באותו הזמן אתם לא שמים לב כמה אתם אוכלים ולכן אוכלים יתר על המידה.התרכזו באוכל שלכם, תלעסו אותו לאט ותתענגו על הטעמים. קחו נשימה עמוקה מהיום העמוס ותחשבו מחשבות חיוביות. כן זה פועל.

בתאבון ולבריאות!

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *