הדשא של השכן תמיד נקי יותר

עברתם משרד? הגדלתם, הקטנתם, שיפצתם או שפשוט נגמר לכם החוזה ואתם רוצים לרענן קצת את הצוות? הגיע הזמן לפתוח עיניים (ונחיריים) ולהחליט על חברת הניקיון המתאימה ביותר עבורכם!  

לפני כל סגירת חוזה עם נותן שירות או ספק לעסק שלכם, עליכם לברר מהם השירותים המוצעים לכם ובאיזו תדירות. כשמדובר על חברת ניקיון, עלינו לשאול את השאלות הבאות:

  • האם ההסכם החדש כולל חומרי ניקוי על חשבון החברה?
  • באיזו תדירות וגמישות החברה יכולה לספק את שירותי הניקיון? (שעות ביום/לילה וכמה שעות שבועיות מצטברות?)
  • האם חברת הניקיון מבצעת גם ניקיונות מיוחדים של אחרי שיפוץ או שירותי פוליש?
  • האם החברה ערוכה לאפשרות של אספקת עובדי ניקיון לאירועים מיוחדים?

מחפשים שירותי ניקיון למשרד? לחצו כאן

clean-571679_640

לבחור לפי המחירים  

כל משרד הוא גם עסק לכן עליו לנהל את התקציב שלו בדיוק ובשאיפה להגדיל את הרווח החודשי. ניקיון המשרד הוא חלק בלתי נפרד מאותה עוגת תקציב משרדית ויש לבחור חברת ניקיון שמצד אחד תספק את כל השירותים הנדרשים לכם (ראו סעיף קודם) ומצד שני תהיה אטרקטיבית ומתאימה לתקציב שלכם. ניקיון משרד על בסיס יומיומי של 6 שעות עבודה בשעות הבוקר/צהריים יעלה 6000 ₪  בממוצע.

לבחור לפי השכנים

לא סתם אומרים שהדשא של השכן תמיד ירוק יותר, במקרה הזה הוא גם נקי יותר. אם אתם מחפשים חברת ניקיון כל שעליכם לעשות הוא ללכת אל המשרדים השכנים לכם ולבדוק בעצמכם. הציצו בשירותים, במטבח ובחדרים השונים ושאלו את עצמכם האם כך הייתם רוצים לראות את המשרד שלכם?

השוו בין כמות העובדים במשרד השכן ואופי עבודתו לבין המשרד שלכם, נסו לנהל שיחות על כך עם עובדים שכנים במסדרון. עובדים העובדים במשרד על בסיס יומיומי יספקו לכם תמונה רחבה על הנעשה במשרד מבחינת ניקיון.

cleaning-268126_640

חשוב לזכור, כדאי לכם לעבוד עם חברה הפועלת כבר במשרדים הסמוכים אליכם בבניין, כך תהיה לחברת הניקיון גמישות בחלוקת העבודה והעובדים כך שיהיה להם קל הרבה יותר לתמרן בין שני המקומות. כמו כן תיתכן גם הנחה במחיר השירות ואפילו יחס מועדף על פני חברות אחרות כי בעל המקצוע לא ירצה "להתעסק" עם שתי חברות על ספונג'ה.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *