OFFICE FIFO – כך תעברו משרד ביעילות

הנה הגיע הרגע ואתם נדרשים להעמיס את כל הציוד וגם את הזיכרונות הלאה מן המשרד הישן אל המקום החדש אליו אתם עוברים. מעבר משרד הוא עסק בפני עצמו, שיבזבז לכם לא מעט כסף ואנרגיה, אז לפני שאתם אורזים את החפצים, קבלו מאתנו כמה טיפים שיחסכו לכם זמן, כסף וגם עצבים.

דעו לאן ולמה אתם נכנסים

כל מטרת האריזה הנכונה והיעילה היא להבטיח שהציוד יגיע בצורה הבטוחה ביותר אל המשרד החדש. לכן עליכם לבדוק, למדוד ולסמן היכן כל חפץ יהיה. מעבר לכך עליכם לדאוג שביום ההעברה אתם ושאר יושבי המשרד תוכלו לחזור לפעילות תקינה במהירות האפשרית.

עליכם להיות בקשר ולתאם עם נותני שירות וספקים כמו חברות אינטרנט וטלפוניה, חברות שליחויות, ציוד משרדי וכיו"ב את יום המעבר שלכם ולתאם עימם הגעה של כמה ימים לפני, וזאת בכדי שיהיו מסונכרנים עם הכתובת החדשה.

לא משאירים ציוד בשטח

אל תשאירו שום רהיט או מוצר מאחור, אלא אם מחכה לכם דבר דומה במשרד החדש אליו אתם עוברים. ארזו הכול ובמקרה שלא תמצאו שימוש לחפץ או פריט מסוים, עדיף לזרוק אותו למחזור או לתרום לאחרים.

מחפשים שירותי הובלה למשרד? כל שירותי ההובלה למשרד בקליל אחד

מעבר משרד

FIFO 2016

החליטו מהו הסדר בו אתם מעדיפים להעמיס את המשרד הישן שלכם על המשאית בכדי לדעת כיצד לפרוק אותו בכתובת החדשה. אם לדוגמא אתם אורזים את הניירות למדפסת עם המכתבים של המזכירה ולא עם המחשבים, הדבר ימנע מכם לפרוק את הארגזים ולסדר את המשרד החדש בצורה מיטבית.

"לחיי הדברים הקטנים" 

מטרת האריזה הראשונה שלכם היא למיין את כל הפריטים שיכולים להיכנס לתוך קרטון. התחילו בקטן, הכינו מראש מספיק קרטונים מודבקים וחזקים נוסף לאקדח גלילי ניילון נצמד  (שרינק). לאחר מכן סמנו על גב הקרטון את סוג הפריטים שהוא מכיל.

הובלת משרד

עוברים משרד בקליק אחד – הובלת משרדים באתר הספקים

שלא כמו מעבר דירה רגילה שכל האריזה נעשית ברגע האחרון, מעבר משרד מצריך זמן רב יותר כי עד יומו האחרון הוא מקום עבודה לכל דבר ועניין. כל הפרטים הקטנים אשר נמצאים בקרטונים מסומנים יכולים לצאת ולהיכנס בהתאם לצורך.

גדול זה מושג יחסי

אל תירתעו מהחפצים הגדולים שנמצאים אצלכם במשרד דוגמת ארונות שידות ושולחנות – חלקם הגדול יכול להתפרק ולהיות מורכב מחדש. תוכלו לבדוק כמה ימים לפני התאריך המיועד של המעבר האם אתם יכולים להעביר אותם קודם אל המשרד החדש. רעיון נחמד ויצירתי הוא להישאר עם הארגזים שארזתם מבעוד מועד כשולחן או מעמד למסכי המחשב. רק לא לשכוח להעביר למחזור לאחר המעבר.

תמיד ישנה עוד אופציה 

אם אתם חושבים שתהליך האריזה והעברת המשרד הוא מעבר לשליטתכם או לזמן הפנוי שלכם, או שפשוט אתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם עבור התהליך, אופציה נוספת היא השכרת שירותים של חברה המתמחה בתחום הובלות המשרדים. חברות רבות מציעות את שירותיהן, והטובות שביניהן מציעות גם אחריות תכולה והשתתפות עצמית בגין נזק.

הובלה למשרדים

עם זאת, חשוב לזכור כי ברוב המקרים ההשתתפות העצמית הגבוהה מביאה את בעלי המקצוע שלא לכבד את הפוליסה ויש לבדוק טוב את התנאים שמציעים לכם. מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע אמין וותיק בתחום וכלל לא תצטרכו להגיע למצב בו אותה פוליסה אמורה להיכנס לתקף.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *