6 דרכים להפוך את האירוע העסקי שלכם לבלתי נשכח

הפקת אירוע עסקי

הרצון של כל מי שמפיק אירוע עסקי הוא לחדש, להדהים וליצור אווירה בלתי נשכחת באירוע שלו.

הבעיה נוצרת כשהרצון והיכולת לא מותאמים. עסקים קטנים ובינוניים שרוצים להפיק אירוע עסקי גדול ולא יודעים כיצד, נוטים ליצור אירוע ממוצע וחביב אך שלא משאיר שום זכר לקיומו יום לאחר האירוע.

ובכן, איך יוצרים אירוע עסקי בלתי נשכח? אספנו עבורכם 6 טיפים מנצחים להפקת אירוע גדול שיעמוד בתקציב שלכם ואפילו ישאיר לכם עודף – וכל זאת מבלי לוותר על המקוריות.

בחירת מקום האירוע

לא פעם ובטח שלא פעמיים שמעתם שהדבר הכי טוב לעסקים הוא המיקום. ובכן, לא רק מיקום העסק הוא מה שחשוב – גם כאשר אנו מפיקים אירוע עלינו למצוא את המקום האטרקטיבי ביותר ובעל דרכי ההגעה הפשוטים ביותר. כמה שיותר פשוט יותר טוב. בנוסף למיקום צריך לתת חשיבות גדולה גם למראה של המקום, וזאת מכיוון שהחוויה שנשארת אצל הבאים היא המראה, הצורות והריחות שחשו במקום בו נעשה האירוע שלכם.

הוסיפו אטרקציות

כשאנו מדברים על אטרקציות בעולם העסקים, אין אנו מדברים על מתנפחים או נגן פסנתר שינגן לכם בכניסה. לא!

אטרקציה מוצלחת באירוע עסקי היא ללא ספק צלם המגנטים, כולם רוצים מזכרת מהאירוע. ומה יותר טוב מתמונה של האורחים באירוע על מגנט עם הלוגו שלכם של המקרר בבית שלהם. מגנטים לאירוע חברה יוצרים "באזז", משאירים טעם טוב ומזכרת מנצחת מהאירוע שהפקתם. בנוסף, לעומת אטרקציות אחרות שניתן לצרף לאירוע העסקי צילום מגנטים יעלה לכם פחות וייצור חוויה טובה יותר.

צילום מגנטים

רוצים להפיק את אירוע השנה? לחצו כאן והזמינו את שירותיה של חברה להפקת אירועים עסקיים

הזמינו מרצה אורח

במידה והנכם עורכים כנס עסקי בתחום מסוים, הזמנת אישיות חשובה וגדולה לאירוע שלכם, לא רק תיצור אפקט של אירוע גדול ומשמעותי, אלא גם תביא אל האירוע שלכם המון אנשים ותהיה בלתי נשכחת לבאים.

שימו מוסיקה

מחקרים מראים שאנשים נהנים יותר כאשר הם שומעים מוסיקה, ערכו מראש רשימה של שירים שקטים ונעימים, שינעימו את זמן האורחים בעת הגעתם לאירוע ובמהלכו. דבר שכזה ייתן תחושה נינוחה לאורחים ובאים – ותיצור להם חוויה בלתי נשכחת.

הזמינו שירות קייטרינג

ביום הכנס, כדי להשאיר רושם טוב – נהוג לפנק את האורחים באוכל טוב ובשירותי מלצור. פעולה שכזו עשויה לתת לאורחים שלכם הרגשה של אירוע עסקי, מושקע ואיכותי (גם אם לא עשיתם יותר מידי).

צרו באזז בפייסבוק

עוד כלי מצוין ליצירת אירוע עסקי בלתי נשכח, הוא העלאת המודעות לאירוע דרך הפייסבוק. רבים כבר יודעים שהפייסבוק הינו כלי זול וטוב ליצירת "באזז" והגברת המודעות לאירועים מסוימים. פתחו אירוע עסקי ופרטו את המידע על האירוע, איכן יתקיים, לו"ז, פרטי התקשרות, גישה וכו'. לאחר האירוע תוכלו גם להעלות תמונות וסרטונים ולתייג את האורחים שהשתתפו באירוע שלכם.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *