סופגנייה – אאוט, דונאט – אין

שלום חברים,

חנוכה מתקרב ואתו הרמת הכוסית המסורתית במשרד הכוללת יין זול בכוסות פלסטיק, ונעיצת שיניים בסופגנייה שגרתית ומעייפת. האומנם? השנה לקחנו על עצמנו להפוך את הרמת הכוסית למסיבה אמיתית, ולפנק את העובדים בדואנט במקום סופגנייה. כן, זה מהלך מהפכני, שובר מוסכמות ומשנה סדרי עולם, אבל כאלה אנחנו, פרועים.

אם אינכם מודעים הרשו לנו להאיר את יומכם ולספר כי שוק הדונאט בישראל חי ובועט, ומספק אלטרנטיבה אטרקטיבית לסופגנייה המסורתית. המנהג הקולינארי שהשאלנו מארה"ב, בלי שום כוונה להחזיר ובצדק, משתלט בשקט על השוק ועל בלוטות הטעם שלנו.

חובבי הפחמימות האמיצים זוכרים כי הדונאט המקורי מארה"ב, הדאנקן דונאט, הגיע לישראל בשנת 1996 לסניף ראשון בתל אביב, ולמרות שקבוצה קטנה של תל אביבים השתדלו לאכול כמה שיותר דונאט בכדי להחזיק את הסניף בחיים, יתר הישראלים עוד לא היו מוכנים לפצצת הקלוריות הצבעונית – והסניף נסגר.

חברי הקבוצה מחו, חלקם בכו והנה, הניסיון השני להחדיר לשוק את הדונאט תפס! חברת "מיסטר דונאט" החלה למכור מדוכנים בקניונים ברחבי ישראל, וההתרגשות גדולה. (אנחנו לוקחים בחשבון שאחוז ההתלהבות שלנו גבוה משלכם, אבל אנו טעונים בסוכר מכל הדונאט הזה…). מיסטר דונאט הציע מגוון עשיר, צבעוני, מעורר וטעים להפליא.

donuts-907a

האם הקונדיטוריות המובחרות מרגישות מאוימות מההתמכרות לדונאט? ייתכן, והאשמה היא רק בהם, כי המנהג המפוקפק לייצר סופגניות רק בחנוכה, וביתר ימות השנה להשאיר את הישראלים רעבים ומתגעגעים- חייב להיפסק.

מי שזיהה את הצורך התמידי בפחמימות מתוקות הרוויח, וייצור קבוע של דונאט גרם לכך שרבים מעדיפים עתה את הסופגנייה השטוחה והצבעונית על פני חברתה מסיפור נס פח השמן. המכירות עולות והצפי הוא שבחנוכה הקרוב יתנו הדונאט פייט רציני ויקבעו את מקומן כשחקניות המובילות בזירה הקולינארית.

למה סיפרנו לכם את כל הסיפור הארוך הזה? בגלל שלאור המבחר הענק אין באמת הצדקה לבחור שוב בסופגנייה ככיבוד יחידי לעובדי המשרד, ובהרמת הכוסית הקרובה אנו ממליצים לשלב בין העולם הישן והחדש, הישראלי והאמריקאי כאחד.

הזמינו מגשי דונאט צבעוניים בנוסף לסופגניות הרגילות, ותראו כיצד השינוי המרענן יסחף את העובדים, וגם יספק תמונות לא רעות בכלל לאינסטגרם.

טיפ נוסף: עודדו את העובדים להצטלם עם הדונאט הצבעוניים ולתייג עצמם ברשתות החברתיות, ובכל תזכו גם בפעילות משרדית מהנה, גיבוש של העובדים ופרסום חינם ברשת. ואם טרם השתכנעתם, הרו שלנו להפנות אתכם לתמונה הבאה שתגרום לכם לרייר.

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *