זריקת הרגעה: שיעור בהגנה עצמית לעובדים

גל הפיגועים התפשט לכל רחבי הארץ ורבים חוששים להסתובב ברחובות או להגיע למקום עבודתם. בכדי להגביר את ביטחונם תוכלו אותם, מנהלי המשרד, לעשות הרבה. מה למשל? תשובות בפוסט.

שיעור בקרב מגע/ קרטה עם דגש על מניעת תקיפה בסכין

בכדי להתמחות באמנויות לחימה כקרב מגע ישראלי, קרטה או היאבקות נדרש אימון רב ומחויבות ארוכת טווח. מכוון שזמן זה לא עומד לרשותנו כעת ויש צורך מיידי בהגנה וחיזוק תחושת הביטחון האישית, נמצא פתרון חלופי שהוא אימון בקרטה עם דגש על מניעת תקיפה בסכין.

הקרטה מיסודו משלב כללים מקרב מגע והיאבקות, כך שבאימון אחד תוכלו ללמוד יסודותיהן של שלוש אמנויות לחימה שונות ולקבל מהן את המרב. משך אימון משולב הינו כשעתיים וחצי, במהלכו יצוידו העובדים במגני גוף (בטן וידיים) ובסכין פלסטיק וילמדו כיצד להתגונן מתקיפת סכין פרונטלית, ותקיפת פתע מכיוון הגב.

האימון מתאים לגברים, נשים ובני נוער, אינו דורש ידע קודם באמנות לחימה ומתאים גם לאלה שאינם בכושר גופני עילאי. מתאמנים שהשתתפו באימון למניעת תקיפה בסכין מספרים כי סיימו אותו בתחושה טובה, בהרגשת ביטחון ועם ידע בסיסי חיוני.

אנו ממליצים כי תזמינו למשרדכם מאמן קרטה / קרב מגע/ היאבקות לאימון ספציפי זה, או לחילופין הזמינו את העובדים לאימון בסטודיו לאמנויות לחימה. מלבד ערך המוסף הברור, הפעולה תגבש בין העובדים ותחזק את הקשרים במשרד.

דעו כי ישנם גם מאמנים המעבירים שיעורים פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, מתוך רצון לסייע לקהילה. לדוגמא, המאמן לוני לוקסנבורג (דאן 3) מעביר אימוני קרטה קבועים כשמעת לעת הוא מקיים שיעור לקהל הרחב ובו דגש על הגנה מפני תקיפת סכין. מוזמנים להתעדכן כאן.

martial-arts-600-350

ציידו את העובדים בגז פלפל

הרצון להגן על עצמנו מצד אחד לעומת החשש להסתובב עם נשק חי מצד שני, מצריך פתרון ביניים. הגז המדמיע הוא הפתרון האידיאלי למי שמבקש לנטרל מפגע מבלי להשתמש באש חיה, ובאין אמצעים זמינים אחרים. בפיגועי הדקירה האחרונים נמצא הגז כיעיל בנטרול מפגע ולא פעם הציל חייהם של אזרחים.

הגז המדמיע מגיע בבקבוק קטן אותו ניתן לאחסן בתיק או בכיס ולשלוף בעת הצורך. השפעתו המיידית מאפשרת לאדם שהותקף להימלט מהזירה או להשתלט על המפגע, כל אחד והכשרתו.

בשל יעילותו הגבוהה נחטף הגז המדמיע מהמדפים ורשתות השיווק מספרות על מחסור חמור. עם זאת, ניתן לרכוש את אמצעי ההגנה ברשת. המלצתנו היא לבצע רכישה מרוכזת עבור עובדי המשרד ולקצר את משך ההמתנה למוצר על ידי ביצוע איסוף עצמי, כאשר מחיר מקסימלי לבקבוק גז פלפל: 100 ₪.

דגש חשוב: הענקת הגז לעובדים אינה מספקת ויש לבצע הדרכה קצרה בדבר השימוש בו. תוכלו לבצע הדרכה בעצמכם או להיעזר בשירותיו של מדריך ירי מוסמך, המספק כלים להגנה תוך שימוש בגז מדמיע. ההדרכה מבוצעת במרבית המטווחים בארץ.

יש "נחמן שי" בקהל?

פסיכולוגים טוענים ששיחה בה מאווררים רגשות ומשתפים בחששות טובה יותר מכל פתרון פיזי אחר. מכוון שהזמנים קשים אנו בוחרים להשתמש בשלושת השיטות להרגעה: לימוד הגנה עצמית, הצטיידות בגז מדמיע וקיום שיחה פתוחה, וזאת בכדי להגיע לתוצאה האופטימלית ולספק מעטפת הגנה לעובדים.

אנו ממליצים לקיים שיחה עם העובדים והעובדות במשרד, באופן לא פורמלי ומעונב, בה יוכלו לשפוך את הלב, לשתף בחששות, לספר חוויות ולהתחזק במעגל החברתי. שיחה בת שעה לא תגרום להתמוטטות העסק, אך תחזק את העובדים ותאפשר להם להוריד את המשקל העצום מכתפיהם, ולהתרכז בעבודה. בהצלחה!

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *