המס על הבירה מופחת? זה הזמן להוציא את העובדים לפאב!

דמיינו שפגישת הסטטוס החודשית עוברת מחדר הישיבות המנומנם אל הפאב, שבמקום לטבול ירקות בדיפ תשיקו כוסות בירה ותדברו על העסקאות הרבות שיגיעו בקרוב. דמיינתם? מעולה. עכשיו בואו נגרום לזה לקרות.

מנהלים מחפשים דרכים מקוריות לגרום לעובדים להתאהב בעבודה, למוטיבציה שלהם להרקיע שחקים ולחזק את נאמנותם לעסק. אחת הדרכים להשיג את שלושת המטרות גם יחד היא באמצעות חיזוק הקשרים הבינאישיים. ולא, אנחנו לא מתכוונים למשחקי חברה בעוד יום גיבוש סמי – מקורי בפארק הלאומי, אלא בערב מלא הומור, אלכוהול ומצב רוח טוב בפאב.

לפני שתצקצקו בלשונכם ותאמרו "תודה, אבל אל בבית ספרנו", עיינו בדבר הבא: בארה"ב נערך מחקר בקרב 45,000 עובדים שממצאיו חד משמעיים: עובד שמתרגש להגיע למקום עבודתו בבוקר, לא ימהר לעדכן את טופס קורות החיים ולחפש מקום עבודה אחר. יתרה מכך, רבים מהנשאלים ציינו שיהיו מוכנים לעבוד במקום המציע משכורת בינונית, בתמורה ליחסים טובים עם הבוס ועם יתר החברים בצוות העובדים.

בהמשך לכך, מחקר ישראלי שנערך בשנת 2014 מצא כי אלכוהול מפחית עכבות. תחברו את שני המחקרים יחד והנה לכם ערב בפאב שיגבש את העובדים, יחזק את הקשרים ויפיח בהם שמחה והתרגשות ממקום עבודתם.

אם אתם זקוקים לחיזוק נוסף (שני מחקרים לא מספיקים לכם?) הרי שהידיעה המשמחת בדבר הפחתת המס על הבירה, בוודאי יעשה את העבודה: בחודש ספטמבר השנה פורסם כי המס על הבירה יפחת ב- 46% והמסר על משקאות משכרים ירד בכ- 21%.

עתה, כשהבילוי בפאב הפך זול ומשתלם כל שנישאר זה להזמין מקומות ביום חמישי הקרוב, ולהתחיל את הסופ"ש באווירה טובה.

רגע לפני שנסיים נמליץ על 3 מתנות מדליקות, שסובבות סביב נושא האלכוהול, שתוכלו להעניק לעובדים.

סט מלח-פלפל בצורת קונוסים המציבים בכבישים: הרעיון הזה גאוני בשל שתי סיבות, האחת היא העובדה שאי אפשר לשתות וודקה בלי ללקק מלח, והשנייה היא כתזכורת ש"אם שותים, לא נוהגים". מחיר: 79 ₪.

סט מלחייה

פקק ליין בצורת אוזני ארנב הבוקעים מכובע קוסמים: הוא חמוד, הוא שובב והוא בדיוק מה שצריך בכדי להפוך את בקבוק היין למרכז השולחן. מחיר: 42 ₪.

פקק ארנב

פותחן בקבוקי בירה בצורת רובוט: איך תשתו את הבירה אם לא תצליחו לפתוח אותה? מתנה משעשעת שתזכיר לעובדים שלכם שהבוס הוא לא האיש שלובש את "חליפת האיומים", אלא אדם בעל חוש הומור, קליל וכזה שכדאי להישאר לעבוד אתו לפחות עד הפנסיה. מחיר: 75 ₪.

פותחן

תיהנו!

את המתנות ניתן להשיג באתר fidbek.co.il. קרדיט תמונות: כל התמונות לקוחות מאתר fidbek.

 

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *