אנו יודעים מה עשיתם בקיץ האחרון… ומה תעשו בשנה הבאה!

מתכננים הרמת כוסית מסורתית לרגל השנה החדשה? רוצים לשלוח את העובדים לחופשת החג עם חיוך על השפתיים? מצאנו דרך ממש מקורית לעשות זאת!

במקום להזמין את העובדים לטקס הרמת כוסית שיכלול פירות, יין והרבה ברכות שכבר נלעסו לעייפה, הפתיעו את העובדים והזמינו מגדת עתידות לאירוע!

רבים חוששים ממפגש עם מגדת עתידות ומהפרטים שיתגלו, אז בואו נבהיר את הדברים כבר עתה: הכוונה היא לא לבצע קריאה בקלפים לכל עובד בנפרד ולשלוח אותו לשנה החדשה עם חשש בלב, אלא לבצע "קריאה קבוצתית" שתחשוף פרטים משעשעים על העובדים. לדוגמא: מי מחבב את מי, מי צפוי לקבל קידום, מי יפתיע את חבריו עם מהלך עסקי לא צפוי ועוד.

הרעיון הכללי הוא לאפשר הצצה לעתיד העסקי של הנוכחים, לדבר בכלליות על החברה וגם, אם רוצים ובהתאם לחיבור בין העובדים ולרמת הפתיחות – לאפשר גם חשיפת פרטים אישיים יותר.

יש חברות בהם הקשרים החברתיים מאוד חזקים ויהיה אפשר לגלוש לפסים אישיים, ויש מקומות בהם מוטב לשמור על ריחוק מסוים. מגדת העתידות רבת הניסיון תוכל בוודאי לחוש את האווירה, אבל לא יזיק ללחוש לה באוזן כמה הנחיות לפני שתתחיל בקריאה.

כמה דגשים לפני שאתם מצלצלים להזמין מגדת עתידות:

כמו בכל פעילות גיבוש כדאי לבדוק את השטח לפני שמתחייבים לפעילות. בקשו מאדם שאתם סומכים עליו לשאול 4-6 עובדים מה דעתם על סוג פעילות זו. במידה ותהיה היענות, התקדמו עם התכנון.

דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא נוכחות שומרי מסורת בפעילות זו, או היעדר נוכחות ליתר דיוק, כוון שהדת אוסרת על "הצצה מוקדמת לעתיד" והשתתפות בפעילת זו. לכן, אם בחברתם מועסקים עובדים רבים שומרי מסורת, אולי זו לא הבחירה הטובה ביותר לקיים כפעילות קבוצתית.

לא הצלחתם להזמין מגדת עתידות? הזמינו קואוצ'ר לעסקים!

הקואוצ'רים הם מאמנים לחיים המעניקים כלים להתמודדות עם אתגרים אישיים, מקצועיים, פיזיים ועוד. הם אינם פסיכולוגים (למרות שחלקם ההכרה המתאימה), אך הם מיומנים ומוכשרים במתן עצות והכוונה.

קיום שיחה עם קואוצ'ר תעלה את רמת החיוניות של הנוכחים ואת המוטיבציה, תסייע למציאת פתרונות לבעיות נפוצות במשרד, תעודד פתיחות ויצירתיות ובנוסף כל אחד מהעובדים יוכל לצאת מהשיחה עם טיפ אחד שיעזור לו להתקדם בתפקידו, ובכלל.

זו פעילות מצוינת לכל ימות השנה אך עם תחילתה של שנה חדשה זו שעה אפילו טובה יותר. ניתן לשלב אגב בין שתי הפעילויות, ולהעניק לעובדים "חבילת דרך צלחה" לפתיחת שנה עם כלים להתמודדות, ועם רמז לגבי מה שצפוי להם ב- 12 החודשים הקרובים. בהצלחה!

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *