ילדי העובדים מלאו את המשרד? כך תתמודדו עם המצב בגבורה

אוגוסט הוא חודש "הבא את ילדיך לעבודה" כוון שמרבית הילדים סיימו את הלימודים במסגרות החינוך ובקייטנות, הסבתות סוגרות את הבאסטה וההורים נאלצים להתמודד עם האתגר ולג'נגל בין הילדים למשרד. כיצד צולחים את המשימה?

ראשית, קבלו בהבנה את המצב

העובדים המסורים שמשקיעים מרץ, זמן וכישרון בעבודתם לאורך השנה מתמודדים עתה עם מצב לא פשוט בו הם נאלצים לתמרן בין הבית למשרד. אתם המעסיקים תוכלו לשבת ולהתמרמר במשך ארבעת השבועות עד תחילת הלימודים, או לחילופין, להירתם לעזרתם ולהציע סביבה תומכת.

שימו לב כי הסקרים מוכיחים כי חברות ומשרדים המזוהים כ"ידידותיים למשפחות" זוכים לנקודות זכות בעיני הלקוחות, ולנאמנות גדולה יותר מצד העובדים. לכן, כדאי להנחיל את המסר החיובי ואף להתגאות בו.

אם בחרתם באפשרות השנייה (ואנו מודים, מודים, מודים לכם) הנה מספר טיפים לניהול יצירתי של הזמן:

הקצו פינות למשחק

בכדי למנוע מצב בו המשרד כולו הופך לג'ימבורי הקצו מראש אזורים מסוימים לבילוי עבור הילדים, והרחיקו אותם ממוקדים חיוניים כגון חדר ישיבות, חדר הנהלת חשבונות (לא הייתם רוצים שיקשקשו על תלושי השכר, נכון?) והלובי בו מתאספים לקוחות ואורחים חשובים.

מה עושים עם הילדים בעבודה?

הכינו "ערכת הפעלה" אישית לכל ילד

חבילת ההפתעה הממותגת תכיל מחברת הנושאת את לוגו העסק שלכם, כלי כתיבה בצבעי העסק ומוצרי פרסום ייחודיים ימצאו חן בעיני "השותפים הקטנים". המתנה המפרגנת תמצא חן גם בעיני ההורים שיתרגשו מהמחווה.

הצטיידו בערכת הרגעה

לא הספקתם להכין חבילת הפתעה אישית? לא נורא, אלתרו! הדפיסו דפי צביעה של דמויות האהובות על הילדים כגון: אלזה ואנה, סמי הכבאי, בוב ספוג, גיבורי על, הלו קיטי, דרדסים, פיות והמיניונים. הוסיפו מדבקות, טושים מנצנצים, דבקים וצבעים ואפשרו לילדים להשתעשע.

קחו בחשבון שחלקם יחליטו שכיף יותר לצבוע מחוץ לגבולות הדף ויעטרו את קירות המשרד. קבלו זאת בהבנה וזכרו שעונת החגים מתקרבת ואז ממילא תצבעו את המשרד.

אמצו את הטכנולוגיה

הכינו טאבלטים, אייפדים, מחשבים, טלוויזיה, משחקי טטריס וכל אמצעי אלקטרוני שיאפשר לקטנטנים לנוח מעת מהתרוצצות במשרד, וליתר העובדים לזכות במעט שקט ולהתרכז בעבודה. ערוצי תוכן מומלצים: בייבי, הופ, ערוץ הילדים וניקולודיאון לילדים מגיל 6 ומעלה.

ילדים בעבודה

מי רוצה לבוא לסרט?

הנה פעילות כיפית שמיועדת לילדים אך די בטוח שמספר הורים יסתננו גם הם אל אזור הפעילות: מרבית חדרי הישיבות מצוידים במסך טלוויזיה גדול וכסאות ישיבה נוחים. הפכו את חדר הישיבות לאולם קולנוע לשעה קלה, והזמינו את הילדים להקרנה פרטית. חלקו להם פופקורן (לילדים מגיל 5 ומעלה) ושתייה קלה, והנה שעה של תרבות ושקט ברמת חשיבות זהה.

בואו בואו לשולחן, לאכול הגיע זמן

כולם יודעים שילדים רעבים יכולים להיות מאוד קולניים וחסרי סבלנות. לכן, מומלץ להכין עבורם אזור אכילה נוח ולצייד את המטבחון המשרדי במספר הפתעות עבורם: דגני בוקר, לחמניות, ממרחים, פירות וירקות ועוד. מומלץ גם לחרוג מהנוקשות הטבעית ולפנק את הילדים עם קינוח מתוק בסיום הארוחה.

תעדו את החוויה

עבור רבים מאתנו ביקור במשרד של אבא/אמא נצרב בזיכרון לשנים רבות וזוהי חוויה נהדרת שנרצה להעביר גם לילדנו. לכן, כדאי לצלם את הילדים וההורים בפעילויות השונות ולשתף את התמונות בלוח המודעות במשרד, באתר החברה, ברשתות החברתיות או בוואטסאפ המשרדי.

התחשבו בהורים בתכנון העבודה

כפי שציינו חודש אוגוסט נטול המסגרת מזמן הרבה שינויים בלו"ז העבודה ולעיתים קרובות גם היעדרויות של ההורים העובדים. לכן, מומלץ לאפשר גמישות להורים המתמרנים בין הילדים למטלות במשרד, וכן להתחשב בהם בעת קביעת פגישות עבודה. בהצלחה!

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *