שוב בורקסים וקולה בישיבת החברה?

הישיבה השבועית במשרד היא מסיבה למסיבה עבור העובדים שזוכים להפסקה קצרה, אך עבור מי שמתכנן את התפריט והקונספט (וכן מנהלי משרדים, אנו מתכוונים אליכם) הכיף קצת פחות, איך לומר, כייפי.

המשימה העומדת בפני מארגני הישיבות אינה מסתכמת בכינוס העובדים לכדי משרד אחד בשעה נתונה, למרות שזו משימה לא פשוטה, אנחנו יודעים, אלא ארגון תפריט לישיבה, הזמנת ציוד, עריכת השולחן, טיפול במצגות ותיעוד המפגש – כל זאת מבלי לחרוג מהתקציב והזמן שנקבע לביצוע המשימה.

אז כיצד עושים זאת? בעזרת מנות נכבדות של יצירתיות כמובן, ואם אין לכם בנמצא כי בדיוק בזבזתם שעה במחשבה יצירתית על ארגון יום גיבוש לעובדים, אתם מוזמנים להשאיל רעיונות מכתבה זו.

ישיבה בינלאומית, תפריט אותנטי

לקחת את העובדים לטיול מאורגן בחו"ל זה לא פשוט, אז במקום טיסה הציעו להם תפריט בינלאומי מעורר תאבון הכולל: פיצה איטלקית, המבורגר אמריקאי, פיש & צ'יפס בריטי או נודלס תאילנדי.

קבעו שכל ישיבה בחודש הקרוב תוקדש לארץ אחרת ובהתאם לכך גם התפאורה (דגלים, שלטים וסממנים רלוונטיים אחרים), ומבחר הפתעות קולינריות אותנטיות. אם תרצו להשקיע אפילו יותר, תוכלו לקרוא על מנהגי האכילה המסורתיים הנהוגים בכל תרבות וליישם אותם בישיבה.

ישיבה אורבנית, תפריט בטייק אוויי

משרדכם מצויד בגג פתוח או מרפסת? נפלא. העבירו את הישיבה מחדר הישיבות המשעמם אל האוויר הפתוח והציעו לעובדים נוף אורבני נעים והרגשת חופש וקלילות. קשטו את המתחם בדגלונים, פוסטרים או שלטים משעשעים, השמיעו מוזיקת לאונג' קצבית והציבו במקום פופים וכסאות בר.

חסכו זמן ובמקום לשוטט בעיר אחר ציוד למסיבת גג, צרו קשר עם חברות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים וקבלו מהם חבילת אבזור מושלמת.

השקיעו גם בתפריט אורבני והגישו לעובדים "מזון רחוב" כגון: נקניקייה בלחמנייה, בוריטו, דונאטס וכמובן בירות ושתייה מוזגת בפחיות אישיות.

ישיבה צבעונית, תפריט בכל גווני הקשת

מעוניינים להכניס קצת צבע, תרתי משמע, לישיבות? צרו ישיבה בצבע שונה בכל שבוע. התאימו את התפאורה בחדר ועל שולחן האוכל: בחרו במפות, מפיות, כוסות, סכו"ם, מגשים ופרחים בגוונים תואמים.

על השולחן פזרו מאכלים לפי צבעים: מנגו, אננס ואפרסקים צהובים, תותים, פטל ואבטיח אדום, אוכמניות, מרשמלו וסוכריות גומי כחולות, סלט ירוק כשלצדו אבוקדו, ממרח זיתים ופלפלים ירוקים, ועוד.

ישיבה מצומצמת, תפריט ביס

ישיבות קצרות או כאלה שכוללות מספר מצומצם של נוכחים אינן מצריכות הכנות מאומצות, ותעשו טוב אם תלכו צעד אחד קדימה ותציעו לאורחים תפריט ביס שנחטף ברגע. הזמינו מיני כרירים, עוגיות אישיות, כוסות קטנות המכילות פירות חתוכים וכוסות קפה "לדרך".

אם אתם מעט מתעצלים לארגן את התפריט בעצמכם אל דאגה, תוכלו בטלפון אחד פשוט ליצור קשר עם חברות המספקות מגשי אירוח המותאמים למספר האורחים, ולחסוך את ההתעסקות המייגעת.

ישיבה קלאסית, תפריט גן אירועים

אם הישיבה צפויה לעסוק בנושאים רציניים מומלץ לשמור על אירוח מאופק ומתאים לסיטואציה. במקרה זה כדאי לעצב את חדר הישיבות בגוונים רגועים, מפות ומפיות חלקות, תאורה אחידה, מוזיקה שקטה ופרחים לבנים במרכז השולחן.

ערכו תפריט בהתאם והגישו לנוכחים קרואסונים, עוגות שמרים, פירות טריים ומשקאות חמים. אם האווירה צפויה להיות ממש עגמומית, אל תשכחו להצטייד באלכוהול לשיפור מצב הרוח, וחימום האווירה.

וגם – העתיקו מאחרים!

כתבות ותמונות לא תוכלו להעתיק מחברות ועסקים אחרים, אבל רעיונות לפעילויות גיבוש אפשר להשאיל ללא הגבלה. אם שמעתם שמשרד אחר ערך ישיבה בסגנון "שיעור שמש", ישיבה בסקייפ או ישיבה בה העובדים הכינו את הכיבוד בעצמם –אל תתביישו ליישם את הרעיונות במשרד שלכם.

בנוסף, אל תגבילו את עצמכם לרעיונות לוקליים וחשבו בגדול. אם לדוגמה פייסבוק ישראל עורכת ישיבות במתחם הסינמה סיטי ולאחריהן מזמינה את העובדים לסרט, עשו זאת גם אתם. חשבו מחוץ לקופסא, פתחו את הראש לרעיונות חדשים ואל תמנעו מהתנסות. בהצלחה.

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *