פרגון, פרגון, אבל איפה המתנה שלי?!

היום, 8.3.2015 מציינים את יום האישה הבינלאומי וזו הזדמנות מעולה לפרגן לנשות המשרד. אנו מאמינים שכמו רבים את מאמינים ש"פרגון" משמעותו הענקת קופסת שוקולדים, ולכן חשוב לנו להבהיר את הדברים כבר עתה: שוקולד זה נחמד, אבל אנחנו רוצות מתנה מושקעת. לא יודעים מה זה אומר? או, שבדיוק בשביל זה התכנסנו.

הנשים עובדות קשה, משקיעות מזמנן, ממלאות עשרות משימות בהצלחה, מייעלות את תהליכי העבודה, פותרות בעיות, מגבשות את העובדים במשרד, מרגיעות את הרוחות, מגשרות בין הניצים ובאופן כללי: מכניסות משב רוח רענן וחיוני ליום העבודה שלנו. בכדי להביע את תודתנו האמיתית נחוצה יותר מבונבוניירה מקושטת בסרט.

הנה מספר דוגמאות למתנות שיגרמו לנו לחייך:

  1. שובר מתנה / תוו קנייה לרשתות הנבחרות: זו לא קלישאה ולא סטיגמה, זו אהבה אמיתית לאופנה. פרגנו לנו בתוו מעל 150 ₪ כדי שנוכל לרכוש גם מהקולקציה החדשה ולא להתייבש עד שיתחילו מבצעי סוף העונה.
  2. כרטיסים ל-VIP בסינימה סיטי. שמענו שהסרט "50 גוונים של אפור" זכה לביקורות מפרגנות ורצינו לבדוק בעצמנו על מה המהומה.
  3. אנו אוהבות לתעד את המתרחש סביבנו (בסדר, גם את עצמנו) ונשמח לקבל מצלמת אינסטגרם חדשה. עניין פעוט של 500 ₪.
  4. לא יכולים להרשות לעצמכם לפרגן לנו ב- 500 ₪? (באמת? באמת לא יכולים?) אז במקום מצלמה רכשו עבורנו תלוש להדפסת סט של 5 תמונות עם מסגרת. תמורת 140 ₪ שתפקידו בחנויות הצילום המובחרות תזכו מלבד חיוך רחב והכרת תודה מצדנו, גם תמונה ממוסגרת משלכם. משתלם, לא?
  5. אם אתם ממש מתעקשים להיצמד לתקציב ולא יכולים להרשות לעצמכם מתנה מעל 100 ₪, אז העניקו לנו שובר לארוחת בוקר זוגית ומפנקת. וכסף לטיפ, כמובן. (12%, כי אנחנו אוהבות לפרגן חזרה).

אם אינכם מעוניינים בהענקת מתנות ומעדיפים לציין את היום החשוב הזה בדרכים אחרות, נמליץ על יום גיבוש לנשות המשרד הכולל פעילות גופנית, תחרויות להעלאת האדרנלין ואתגרים שנצלח כאילו לא קמנו בלילה 4 פעמים להחליף חיתול ולהאכיל את התינוקת.

יום האישה שמח לנשים העובדות, היוצרות, המשיגות והמצליחות!

 

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *