יש לנו בלוג חדש, התחילו בחגיגות!

אתם יושבים במשרד בנוחות, מאזינים לגלגל"צ ומנשנשים קרואסון ופתאום הבוס קורא לכם ומבקש שתארגנו מסיבת חברה ו…אה, כן, היא צריכה להתקיים בעוד יומיים. אתם מהנהנים נמרצות, יוצאים מהחדר ו… מה עכשיו? הפעולה ההגיונית הראשונה היא כמובן לסמס לחברים ולהתבכיין על הטוויסט ביום שלכם. לאחר שתסיימו לעשות את המתבקש אולי כדאי שתקפצו לביקור באתר הבית שלנו המרכז את הספקים המומלצים למשרד. בפעולת חיפוש קצרה תמצאו את כל מה שצריך בכדי לארגן ערב מושלם ועל הדרך גם להחליף את המדפסת התקועה, לחדש את ביטוח העסק ולהזמין צוות ניקיון למשרד.

אבל את זה כל אחד יכול לעשות וכמה טלפונים לספקים לא יסדרו לכם את ההעלאה שאתם כה זקוקים לה (היי, נעליים חדשות!). אז מה עושים?

בדיוק בגלל זה הקמנו את בלוג הספקים. בכדי לתת לכם טיפים מיוחדים וטריקים קטנים שיהפכו כל משימה משרדית בלתי אפשרית לתהלוכה של ניצחונות. כאן תלמדו איך לגרום לספקים לצ'פר אתכם, לרכוש ציוד משרדי דנדנש מבלי לחרוג מתקציב העסק ולהוביל מהלך חדש שיסחף את החברה.

וגם, ולא פחות חשוב, טיפים שיעזרו להפוך יום גרוע במשרד למוצלח (לתקן את מכונת הקפה), הדרכים להתגבר על פליטת פה פרוידנית בישיבת הנהלה (לא לקרוא למנהלת "אמא"), למצוא מענה לאחת הדילמות הקשות שידע האדם (כן, אשרו את הבוס כחבר בפייסבוק), ואסטרטגיה שתסייע לכם להתגבר על חוקי המרפי שהופכים כל משימת ניהול פשוטה לקטסטרופה (ולמה זה תמיד נגמר בקריאה למנעולן?) ועוד. אנחנו פה בכדי לסייע, להעלות חיוך על פניכם, לענות על שאלות, לשתף בסקרים, כתבות ותמונות וליצור קהילת תוכן ערנית ושמחה. מוכנים לכיף הגדול? הנה, אנחנו מתחילים.

balloon-907

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *