היום יום הולדת ל….למי עכשיו?!

יום הולדת הוא אירוע משמח וסיבה למסיבה. כשיום זה מתרחש אחת לשנה כולנו מפרגנים במתנות, אופים עוגה, מקשטים בבלונים ומזייפים בחן "שתזכה לשנה הבאה, עד 120 שנה." אך מה עושים כשבכל יום בשבוע חבר אחר חוגג יום הולדת במשרד? למי מאתנו יש סבלנות להרים הפקה יומית?

אם אתם מתכווצים באי נוחות בכיסא דעו שאינכם לבד. בכדי להקל עליכם ולוודא שימי ההולדת לא יהפכו לטרחה ומצד שני שאף אחד לא ירגיש מקופח – קראו את הטיפים הבאים ואמצו בחום.

צרו מנגנון תזכורת לימי הולדת של העובדים

אם יש חטא עליו אין סליחה וכפרה, גם לא בעולם הבא, הוא לפספס את יום ההולדת. בכדי לוודא שתזכרו את ימי ההולדת של כ-ו-ל-ם היעזרו בשיטות הבאות:

  • חלקו לעובדים דף מודפס ובו תאריכי יום ההולדת. בקשו מהם לתלות אותו במקום בולט.
  • הכניסו את תאריכי יום ההולדת ליומן המשרדי באאוטלוק או ביומן גוגל.
  • יידעו את העובדים באמצעות מערכת שליחת מסרים על יום ההולדת והזמינו אותם לברך את מי שחוגג. כך תוודאו שאף אחד לא יפספס הזדמנות להביך בשאלה "אז בן כמה אתה, 18?"

קישוטים ושלטי ברכה ש"עוברים בירושה"

השקיעו סכום חד פעמי מקופה קטנה לרכישת בלונים ושלטי "יום הולדת שמח". כשיגיע המועד תלו את הקישוטים ובסוף היום קפלו אותם ושמרו עד החגיגה הבאה. "סט יום הולדת" שכזה יבטיח שתמיד תוכלו להתארגן על חגיגה מהירה.

נזכיר לכם לרענן את השלטים מדי פעם בכדי שלא תמצאו את עצמכם במצב מביך, בו תמונות מחגיגות 27 ותמונות מחגיגות 37 זכו לאותה התפאורה.

אין חגיגה בלי עוגה

מי שתבע את הכלל המרגיז הזה בוודאי לא הכין עוגה מימיו… המשימה הלא פשוטה הזאת תהפוך לפיס אוף קייק (מקווים שאתם מעריכים את משחק המילים) בעזרת עוגה קנויה!

במקום לאכול עוגה שפעם תצליח ופעם תשלח את העובדים למיון עם קלקול קיבה, רכשו עוגת יום הולדת מהמאפייה הקרובה למקום העבודה. עוגת שוקולד קבועה שכולם מכירים ואוהבים תפתור את שאלת "מי מכין?" ותחסוך מכם אכילת 4 עוגות ביסקוויטים מעוכות בחודש.

חגיגה ביום קבוע בשבוע ובשעות הצהריים

סיימתם לאכול צהריים ומתחשק לכם משהו מתוק? בדיוק הזמן לחגיגת יום הולדת שבסופה העוגה מהסעיף הקודם. אם תקבעו את החגיגה לזמן קבוע תבטיחו את נוכחות כלל העובדים וגם אלא שקבעו תכניות אחרות יידעו "להתיישר" למועד.

אנו ממליצים על בחירה ביום חמישי בשעה 13:00, כוון שבסביבות שעה זו מתחילים העובדים "להריח" את סוף השבוע, כך שהאנרגיות יהיו גבוהות והחיוכים מאוזן לאוזן.

מתנות עד 20 ₪ לאדם

הגענו לחלק הקשה ביותר: מתנות לעובדים ליום הולדת. זהו תחום אפור המלא באי נעימות ואי נוחות, ובצדק. שהרי איך תדעו מהו הסכום שמצד אחד יספיק בכדי לקנות מתנה מכובדת, ומצד שני לא ירוקן את הכיס?

המלצתנו היא לקבוע סכום קבוע וצנוע לכל חגיגה, 20 ₪ לדוגמא. כך גם אלה המשתכרים משכורות גבוהות וגם אלה שמתקשים לסגור את החודש ישמחו בסכום שהעניקו.

20 ₪ לאדם הוא סכום בו ניתן לעמוד בין אם ישנה חגיגה אחת במשרד או 3 ימי הולדת רצופים. בנוסף, חשוב שתעניקו לעובדים את הזכות לסרב להשתתפות במתנה. עם זאת, כדאי שתציינו בכרטיס הברכה שהמתנה היא מכולם ואל תשאירו אף אחד בחוץ.

ויש עוד אפשרות כמובן והיא להפיל את ארגון יום ההולדת על חברת הפקה. אל תלכו רחוק בחיפושים כי מיטב הספקים מחכים לכם ממש כאן. מזל טוב!

 

 

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *