מה הופך חברת כספות למוצלחת?

יותר ויותר אנשים רוכשים כיום כספות לבית ולמשרד. הם רוצים להרגיש בטוחים ובעיקר להבטיח שהחפצים ודברי הערך שלהם יהיו שמורים במקום טוב. גל הפריצות והגניבות שפוקד מדי פעם בפעם אזורים שונים בארץ מעלה כל הזמן את השאלה איפה מומלץ לרכוש את הכספת החדשה לבית או למשרד ומה הופך חברת כספות כזו או אחרת לעדיפה. במאמר זה ננסה לפרוץ לתוך עולם הכספות ולמצוא תשובה לשאלה הזו.

שאלת האיכות קודמת לכל

לפני שאנחנו מדברים על מחיר, על שירות או על אספקה מהירה, חברת כספות איכותית אמורה לספק לנו כספות ביתיות, משרדיות או תעשייתיות בטוחות וחזקות.

חברה כזו צריכה להציג קטלוג מגוון של כספות שכולן עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובפרט בתקנים המבוקשים בארץ ובעולם. כספת שעשויה מפלדה ומבטון היא הימור בטוח, היא כבדה יותר, חסינה יותר מפני פריצות ומוגנת מפני אש. כספות אלו נחשבות לסטנדרט של איכות, ולכן כדאי לבחור קודם כל בחברה שמציעה מוצר איכותי כזה.

חברה איכותית היא חברה אחראית, שמייצרת כספות תוך מחשבה על מגוון אפשרויות נעילה מתוחכמות, שיגנו מפני פריצות וגניבות ויקשו על הפורצים לחדור אל הכספת ולקחת את תכולתה. מנגנוני הנעילה המתקדמים שמוצעים כיום הם הסטנדרט ולכן כדאי לבחור תמיד בחברה שמקפידה להציג מבחר מנגנוני נעילה מתקדמים ככל האפשר.

שירות וידע מקצועי

כשאנחנו מגיעים לרכוש כספת חדשה לבית או למשרד רובנו לא ממש יודעים מה לחפש. אנחנו לא מכירים את עולם ייצור הכספות מא' ועד ת' ולרוב צריכים עזרה ומישהו להתייעץ איתו.

חברת כספות טובה ומקצועית היא חברה שמאפשרת לכל לקוח לקבל ייעוץ והכוונה, מסייעת בבחירת המוצר המתאים לצרכים הספציפיים של הלקוח ומתחייבת לספק את אותו המוצר תוך הקפדה על איכות. הידע המקצועי של הצוות באותה החברה, זה שעומד מול הלקוח, הוא חלק מהשירות וכך זה חייב להיות. בעיקר בתחום רגיש כמו כספות.

אנחנו רוצים לדעת שכשאנחנו מגיעים לקנות כספת, אנחנו מקבלים תשובות לכל השאלות שלנו ונהנים מהידע המקצועי העשיר של מי שעומד מולנו.

עבודה מול גופים בטחוניים רשמיים

כל כספת צריכה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אך לא רק מבחינת הלקוח שקונה אותה, אלא גם מבחינת המשטרה, חברות הביטוח ולעיתים גם משרד הבטחון. חשוב לבחור חברת כספות שעובדת בשיתוף פעולה עם גופים אלו ומייצרת כספות לפי הדרישות הנהוגות בארץ ובעולם. את הפרט הזה חשוב לוודא בכל פעם שבודקים לגבי רכישת כספות בחברה מסוימת.

שירות התקנה מהיר ויעיל

התקנת כספות היא חלק בלתי נפרד מהשירות של חברות כספות. הן צריכות לספק אנשי צוות מיומנים ומקצועיים שיוכלו לייעץ או להגיע אל בית הלקוח ולהתקין את הכספת בצורה הבטוחה והחזקה ביותר. התקנת כספות היא עבודה קשה, עם כלי עבודה כבדים וציוד מקצועי, ולכן חברת כספות שמכבדת את עצמה חייבת להחזיק צוות מקצועי שייתן שירותי התקנה לכל לקוח.

חברת כספות מקצועית ואמינה צריכה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים כיום בתחום הכספות, להציג ללקוח מבחר כספות איכותיות עם תו תקן אירופאי או ישראלי ושירות התקנה מהיר ויעיל ככל האפשר. אלו הדברים שכדאי לשים לב אליהם כשרוצים לקנות כספת חדשה לבית או למשרד.

מאת: חברת ISM מגן גולדמן

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *