אל תשבו מכופפים

ריהוט ארגונומי

עובדים במשרד ויושבים כל היום מול המחשב? כנראה שגם אתם סובלים מכאבי גב כרוניים. על פי סקר שנערך בשנת 2014, 90% מהאנשים שעובדים שעות מרובות מול מחשב או בישיבה ממושכת סובלים מכאבי גב ומפרקים. אז מה ניתן לעשות בנידון? פרטים בהמשך הכתבה.

אם ובמקרה גם אתם נכללים סטטיסטיקה של אלו שחוזרים הביתה עם כאבי גב, כנראה שעליכם לעשות צעד ולפעול בנושא כמה שיותר מהר. חברות שונות מציעות ציוד בטיחות לעובדים ומוצרים ארגונומיים שונים למשרדים ולעובדיהם ועוזרים לשמור על בריאות תקינה של הגב, המפרקים והעיניים.

בשביל לעזור לכם לשמור על הגוף שלכם, אספנו עבורכם מספר מוצרים שיעזרו לכם לעבור את יום העבודה בשלום ובנוחות:

  • מעמד להגבהת מסך המחשב – בשנים האחרונות מומחי ארגונומיה רבים החלו להמליץ על שימוש במעמד להגבהת צג המחשב, כך שחלקו העליון של הצג יהיה בגובה העיניים ולא מתחתם, מה שגורם לנו לשבת שפוף ולכאבי גב. השימוש במעמד המגביהה את מסך המחשב יאפשר לנו לשבת בצורה ישרה ולא כפופה ויעזור למנוע בעיות וכאבי גב עתידיים. ניתן גם להשתמש בזרוע מודולרית המותקנת על הקיר, ובכך להתאים את גובה המסך בהתאם לגובה שלכם בעת הישיבה.
  • עכבר ומקלדת ארגונומיים למחשב – שימוש במקלדת ועכבר ארגונומיים ללא ספק ימנעו את דלקות הפרקים שבד"כ נוצרות עקב הקלדה מרובה במהלך היום ושימוש מסיבי במקלדת ובעכבר. אביזרים אלו בעלי הצורה האנטומית הארגונומית, הוכחו בצורה קלינית כמסייעות באופן חד משמעי להפחתת לחץ על הפרקים ומאמץ על כף היד.

רוצים להזמין ריהוט ארגונומי למשרד? לחצו כאן

כאבי גם במשרד

  • הדום לרגליים – הדום לרגליים עוזר להפחית את המאמץ והעומס שנוצר על הברכיים והרגליים במהלך היום, מה שמשפיע באופן ישיר על הגב ועל הצוואר.
  • Gunnar – משקפיים למניעת נזקי המסך – משקפיים אלו של חברת Gunner נועדו להגן על העיניים מפני קרינת מסך המחשב ובכך למנוע דלקות עיניים, כאבי ראש, סחרחורות ועוד בעיות CVS (תסמונת צפייה במסכי מחשבים) שונות.
  • כיסא ארגונומי – עמוד השדרה הינו הציר המרכזי בגוף, ישיבה לא נכונה או על כיסא לא נוח הינו הגורם מספר 1 לבעיות וכאבי גב, כיסא מנהלים או כל כיסא ארגונומי אחר עשוי לעזור לכם לשבת בצורה נכונה יותר ובנוחות. חשוב לדאוג שלכיסא במשרד תהיה משענת מודולרית שתוכלו להתאים לפי צורת הישיבה שלכם. בנוסף, הגביהו או הנמיכו את הכיסא כך שהזרועות שלכם יהיו בזווית של 90 מעלות בין הגב למקלדת.

שמירה על ישיבה ועל מנח גוף נכונים בשעות העבודה תורם רבות לא רק לבריאותם הפיזית של העובדים, אלא גם לאפקטיביות בעבודה מכיוון שהיא מונעת מיחושים שונים ולטווח הרחוק מבטיחה כי העובדים יסבלו בצורה משמעותית פחות מנזקים לגב ולעיניים.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *