שלושת הטרנדים החמים בצביעת משרדים

מתכוננים לצבוע את המשרד ולרענן אותו? רגע לפני שתכסו את הקירות בשפריץ לבן ועגמומי, קראו את שלושת הטיפים הבאים לשדרוג אמיתי, יצירתי והכי חשוב: מקורי!

לא עוד קיר בצבע שמנת

מחקרים רבים מקשרים בין יעילות העובדים, ערנותם ורמת המוטיבציה שלהם לשהייה במשרד מעוצב. למעשה, הממצאים חושפים לא רק עלייה במוטיבציה וביצירתיות אלא אף ירידה בתחלואה, שיפור הזיכרון ויכולת ליצור קשרים חברתיים טובים יותר בסביבה נעימה.

עולם העסקים כולו הפנים את המסר, ובעשור האחרון נדמה שהחברות השונות עורכות ביניהן תחרות על התואר "החברה בעלת המשרדים המעוצבים ביותר", כשגוגל ופייסבוק צועדות בראש, כמובן.

אך לא רק הענקיות מתחרות, ונדמה שכל בעל עסק המכבד את עצמו הבין כי המשרד הוא כרטיס ביקור לכל דבר, ושלקוח הנכנס למשרד מושקע – יתחבר לעסק/מותג בקלות. לפיכך, בחרנו להציג בפניכם את שלושת הטרנדים החמים בתחום העיצוב עם דגש על צביעה תעשייתית.

מהי צביעה תעשייתית?

צביעת מבנים ציבוריים כגון: בניין משרדים, בנייני ממשלה, מקומות בילוי ומוסדות רפואיים. זאת לצד צביעת משרדי חברות, לופטים, מתנס"ים, בתי מלאכה ועוד. צביעה תעשייתית מתייחסת גם לצביעת מתכות ועץ, סימון כבישים והאטרקציה הגדולה: עיצוב באמצעות התזת חול.

כמו צביעה פרטנית של משרדים או פריטים בודדים במשרד, גם צביעה תעשייתית מאפשרת רמת דיוק גבוהה, תשומת לב לפרטים וגימור מרהיב. בעזרת המכשור המתקדם בענף הצביעה התעשייתית הכולל ציוד צביעה והתזה מהטובים בעולם, ניתן להגיע לתוצאות מדהימות במאמץ מינימלי, בזמן קצר ומבלי ללכלכך את המשרד או בית העסק.

להפוך את תקרת המשרד לתקרת הקפלה הסיסטינית

כמה פעמים הסתובבתם בכיסא בעייפות, הבטתם לתקרת המשרד ובמקום מראה מרהיב ומעורר השראה התגלה בפניכם הפלורסנט? כיום, אחד הטרנדים הבולטים הוא צביעת התקרה בעזרת טכניקת התזת חול היוצרת מראה מדהים, ציורי, מלא פרטים וצבעוני.

אם עולה בדמיונכם תקרת הקפלה הסיסטנית, דעו שהמציאות אינה רחוקה מכך. בכפר סבא לדוגמה, הוחלט לצבוע את תקרת בית הקולנוע הענק, הסינמה סיטי, באיור עוצר נשימה שבעזרת תאורה נכונה נראה כמו מרחף מעל הנוכחים. באיורים נפלאים וחיים התקרה מושכת תשומת לב והיא אטרקטיבית לא פחות מפסלי השעווה בכניסה למבנה.

בעזרת ציוד צביעה והתזה ייעודי ניתן למלא זכוכית ומשטחים נוספים בחול צבעוני וליצור תמונות נפלאות: העתק של יצירות אמנות, תמונות נוף או נוף אורבני. הכל אפשרי.

על "צביעה תוחמת" שמעתם?

טרנד נוסף המתאים במיוחד למשרדים בינוניים וגדולים הוא "תביעה תוחמת". בטכניקה זו בוחרים קיר לבן וארוך שנראה חסר חיים, וצובעים אותו בצבע חי ויצירתי. הרעיון הוא להבדיל את הקיר הזה מיתר הקירות ולתת לו נוכחות צבעונית.

כך ניתן לעשות במספר קירות במתחם העבודה וליצור נושאים שונים לעיצוב. לדוגמא: חדר שקיר אחד בו צבוע באדום נועז ואביזרי המשרד בו הם בעלי זיקה לאדום וכוללים: כיסא עבודה בעל ריפוד אדום, אביזרי כתיבה אדומים או תמונה אדומה שתוצב בקיר המקביל לקיר האדום, לתחימת האזור כולו.

במתחם גדול כגון לופט או לובי בו ישנם קיוביקל קטנים, ניתן לבחור בעיצובים יוצאי דופן כמו: קירות משובצים, קיר הצבוע באיורי דגים, קיר המכיל מתכון לעוגה ועוד רעיונות נפלאים ויצירתיים. חשבו מה מייחד את המשרד שלכם וכיצד תוכלו להפיח חיים בחללים גדולים וקטנים בעזרת הצבעים. בהצלחה.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *