בלוג הספקים

עיצוב משרדים – וילונות

וילון מוסיף המון

עם יד על הלב, כמה שעות ביום אתם מעבירים במשרד? אם נצטרך לנחש, נהמר שמשמעותית יותר שעות מאשר בבית, מכיוון שלכל יום מתווספים סידורים במקומות שונים, חדר כושר, נסיעות הלוך חזור או סתם בילוי של שעה מחוץ לבית. יש לנו חדשות עבורכם – המשרד הוא לא הבית השני שלכם, הוא הבית הראשון.

וילונות חיצוניים

כיאה למקום שאתם נמצאים בו לרוב, חשוב שהוא גם יהיה מעוצב בצורה מתאימה שתשדר מקצועיות ואפקטיביות, אך גם נוחות, אסתטיות וביתיות. בין לבין נמצאים הוילונות –  מצד אחד הם מפרידים ביננו לבין השמש (במיוחד אם אתם נמצאים בבניין גבוה שבשעות היום הופך לשלוחה שנייה של השמש שנוחתת בדיוק על שמשות המשרד שלכם). במקרה כזה, מומלץ לסוכך על החלונות באמצעות תריסים ונציאנים שמאפשר ויסות של כמות האור הנכנסת למשרד מהחלונות באמצעות סיבוב או משיכה של ידית.

לוילונות או תריסים ונציאנים כמה עיצובים זמינים כיום וניתן לעצבם עם לוגו המשרד, בצבעים שונים או בדוגמת במבוק, המפחיתה מהמראה המשעמם של התריסים הכסופים הרגילים.

וילונות פנימיים

אם החלונות הם העיניים של המשרד, אז וילונות בעיצובים שונים הם האיפור. יש איפור שנועד לטשטש, ומצד שני יש איפור שנועד לייפות. כשאתם בוחרים וילונות – חשוב שהם יהיו שילוב של שתי הפונקציות. למה הכוונה?

לכל חדר יש את האופי הייחודי שלו ואת האסתטיקה הנגזרת ממנו. חדר ישיבות לא חייב להיות מעונב ובעל ריהוט עץ כבד, אך הוא כן נדרש לספק פרטיות מסוימת. כך גם לגבי חדרי צוות ההנהלה, שרוצים להיות נגישים לצוות המשרד אך בעת הצורך גם לספק את הפרטיות ההכרחית.

במקרים כאלה, ניתן לשלב בין אסתטיות לפרקטיות ולבחור מבין כמה סוגי וילונות: