בלוג הספקים

כיצד מרכזיה וירטואלית מועילה לעסק שלכם?

כבעלי עסק, אתם ודאי יודעים כי העבודה השוטפת מצריכה סנכרון בין מספר מערכות – מיילים, טלפוניה, פקסים, שירותי הודעות ועוד, ופעמים רבות יש צורך לשלוט על כל אותן מערכות מרחוק, מבלי להיות נוכח במשרד.

עקב כך, יותר ויותר עסקים עוברים בשנים האחרונות לניהול באמצעות מרכזיה וירטואלית, המקלה באופן משמעותית על סנכרון המערכות השונות ולפיכך על ההתנהלות העסקית השוטפת. מרכזיה וירטואלית ניתן להקים באמצעות מחשוב ענן – מערך המחשוב של העסק ממוקם בחוות שרתים מאובטחת וכך מובטחת לעסק הגנה מרבית על המידע יקר הערך שלו.

שירותי ענן מתקדמים מגנים על מאגרי הנתונים השונים, על רשימת העובדים והספקים ועל מערך המידע הכולל, והמרכזייה הווירטואלית פועלת ללא צורך בהוצאות על ציוד עקב מכיוון שהיא מופעלת ישירות מהענן.

כיצד מרכזיה וירטואלית משרתת את העסק שלך?

המרכזיה מספקת פתרונות תקשורת יעילים לעסק עקב מספר גורמים: