על חשיבות ארגון ערבי צוות לעובדים

ערב גיבוש

האנשים עמם אנו מבלים את ימי העבודה אינם רק קולגות. אנו נמצאים לצדם שעות על גבי שעות, אוכלים איתם ארוחת צהריים, מחליטים איתם החלטות ומשתפים אותם בלבטי היומיום.

לעתים חברינו לעבודה יכולים להיות האנשים הכי קרובים אלינו, ואפילו המשפחה השנייה שלנו. אבל בשביל ליצור משפחה, חשוב לדאוג לזמן איכות משותף!

כל מנהל או ראש צוות יודע שכאשר האווירה במשרד מחויכת ומגובשת, נעים יותר להעביר את ימי העבודה ולבצע גם את המשימות המורכבות ביותר. תוצאות איכותיות, תפוקה ומסירות מתחילה בדבר אחד – התחושה של העובד במשרד. כדי לשפר את ההווי החברתי במקום העבודה, ישנם לא מעט דברים פשוטים שאתם, מנהלים ומובילי צוותים, יכולים לעשות.

יצירת חוויות משותפות

ישנן דרכים מגוונות לקרב בין העובדים, במהלך יום העבודה וגם מחוצה לו. יצירת מקום עבודה נעים, חם ומשפחתי מתחיל בדברים הקטנים – בצ'ופרים במשרד, בישיבה משותפת להפסקת צהריים ארוכה, ביצירת קרקע בטוחה להומור ולדיבור בחופשיות. לצד אלו, חשוב לשבור את השגרה מספר פעמים בשנה, בדרכים מקוריות ויצירתיות, שיאפשרו לעובדים לצבור חוויות משותפות גם מחוץ לכותלי המשרד, בנושאים ובמקומות מגוונים. ארגון ערב צוות או יום שיא חווייתי מדמים כמשימה לא פשוטה, ואכן, היא דורשת מעט השקעה כלכלית, אבל בטווח הארוך היא משתלמת כפליים!

אז מאיפה שולפים רעיון מקורי?

ארגון ערב צוות מתחיל ברעיון יצירתי. תוכלו להתאים את ימי הגיבוש למועדים מיוחדים במהלך השנה! בחג פורים תוכלו לארגן ערב קזינו עם שולחנות משחק מיוחדים, ובחג שבועות, לצאת לקטיף פירות משותף, אפילו עם בני הזוג או הילדים.

מומלץ לעקוב אחרי מועדים עולמיים, כמו יום התזונה הבריאה או יום לעידוד פעילות ספורטיבית, כדי לארגן, כחלק מיום העבודה, פעילויות שמרוממות את הנפש ומחיות את הגוף! שיעור אירובי או יוגה יחד תמיד מקרבים לבבות. גם סדנת בישול משותפת לאוכל טבעוני או לקינוחים בריאים, מייצרת חוויה בלתי נשכחת.

נתחיל בארגונים!

כדי להקל את הארגון, ניתן להיעזר בחברת הפקה מקצועית שתתפור עבורכם יום עשיר ומקורי. בליווי מדריכים מקצועיים ואנשי צוות מוסמכים מתחום השמירה והעזרה הראשונה, תוכלו גם אתם לצאת ליום החוויתי בראש שקט. חשוב להקדיש מחשבה לבחירת המיקום לפעילות, אם זו חלקת טבע או עיר מיוחדת בארץ, ולהתאימו למזג האוויר. חברה חיצונית תוכל לסייע בארגון הארוחות למהלך היום, ובשילוב אטרקציות מרגשות על פי הסגנון שאתם אוהבים.

לאחר החוויה המשותפת, תשובו למקום העבודה כשקשרים חדשים נוצרו, לבבות התקרבו ושק של בדיחות וחוויות חדשות התווסף להווי המשרדי. נושאי השיחה יזרמו בקלות והתמיכה ההדדית תתעצם. השקעה קטנה של זמן, מחשבה וקצת כסף, תוביל לתחושת מסירות גבוהה ותיצור שייכות למערכת, שישפרו גם את תחושת העובדים, גם את התחושה שלכם, וגם את התוצאות!

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *