איזו מתנה לקנות לעובד לחג?

משלוחי פרחים לעובדים

ראש השנה בפתח וכבר עולים להם קמפיינים באתרים על המתנה המושלמת לעובדים לפתיחת שנה מוצלחת בעבודה. המתנה צריכה להיות שווה בין העובדים – העובד מן המניין עד המנהל הראשי, כך שלא ייווצר מצב של אפליה או עליונות מצד העובדים.

מעבר לכך אם הבעלים של העסק רוצה לתגמל יותר לעובדים או מנהלים עדיף שיעשה זאת בתלוש המשכרות כבונוס חד פעמי.

יש לו מעט חברות שמשווקות את המתנות המוצרים שרובם מיובאים. אולם לאחרונה החלו עמותות של נזקקים, בעלי מוגבלויות או פנסיונרים שעושים מתנות לאירועים וחגים. הקניה של אותם מתנות מביאה לרווח כפול. מצד אחד הכנסות של העמותה גורמות לתעסוקה של אותם אנשים שחלקם זה הכנסתם העיקרית, מצד שני העסק מקבל את המתנה והוא לא צריך לייבא. כך שבסופו של דבר כולם מרווחים בתחילת השנה.

משלוחי פרחים לעובדים

 

 בכל מקרה ריכזנו עבורכם כמה מתנות שכיחות שכל עובד ישמח לקבל בתחילת השנה

  • משלוחי פרחים לעובדים אין דבר יותר משמח לקבל זר פרחים לתחילה השנה, תחושה של חדשנות ופריחה. אולם זרים זה לא דבר שאפשר לקחת כמובן מאליו. העבודה על זה זר יכולה לקחת לא מעט זמן ועשייה. הסיבה הראשונה היא בחירת סוג הפרחים שיהיו מתאמים מבחינת גודל, צבע ועמידה לטווח זמן. הסיבה השנייה היא שזירת הפרחים עצמם לשים כל פרח במקום עצמו שהזר יצא יפה.
  • ספלים לשתייה חמה – כוסות בעבודה בין עובדים זה סיפור לא קטן בעבודה. רוב העובדים לא ממש סומכים על הניקיון והיגיינה של העובדים של כאשר הם שותים מכוסות של אחרים. לכן כדי למנוע וויכוחים מיותרים על היגיינה בין עובדים. כדאי לקנות לכל עובד כוס עם השם של עצמו דבר שיכול. כך אותו עובד יכול ליהנות מהשתייה שלו בלי חשש מהיגיינה של העובדים האחרים.
  • סלסילות מתוקות – כדי שהשנה תתחיל בטעם מתוק וטעים, יש מארזים שבהם יש יין משובח עם שוקולדים מובחרים, עוגיות ,דבש עם תפוחים בצד.
  • לוח שנה עם ברכה לכל חודש – לוח שנה שניצב בין אם זה במשרד ובין אם זה בבית. יכול להשרות אווירה טובה לכל השנה.
שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *