דפי נחיתה כדרך להניע לפעולה

בניית דפי נחיתה

האינטרנט הוא ערוץ תקשורת מרכזי בו עסקים לא רק מראים את השירותים או המוצרים שהם מציעים. היום רבים בוחרים לבצע רכישות רבות באינטרנט ולכן עולה הצורך להניע את הגולשים לפעולה ולא רק לקבלת מידע. אם אתרי האינטרנט הם המקום לקבל בו מידע מעמיק יותר על העסק, שירותיו ומוצריו ולקבל מידע על הנושא באופן כללי, דפי נחיתה הם הדרך הטובה ביותר להניע את הגולש לביצוע פעולה.

דף נחיתה – כל שניה היא קריטית

גולש מגיע מלכתחילה אל דפי נחיתה מתוך התעניינות, גם אם לא תמיד מודעת, בעסק או במוצר. עצם הלחיצה על הבאנר או מודעת הפרסום של גוגל מראה כי ישנה התעניינות מצידו ורצון או צורך כלשהם. כעת החוכמה היא להשאיר אותו בדף כמה שניות נוספות לפני ש"יברח" הלאה. לאחר שנחת אל דף הנחיתה זה המקום לתפוס את תשומת ליבו ולגרום לו להשאר בדף עוד קצת. ממחקרים שנעשו נראה כי כאשר השהות של הגולש היא מעל 8 שניות הסיכוי לביצוע פעולה עולה משמעותית. איך מגיעים למצב בו הגולש לא יעבור מיד הלאה אלא ישתהה ויתן תשומת לב לדף שלכם עד כדי פעולה? זאת בדיוק החוכמה וכאן נראה ההבדל בין בניית הדף בצורה נכונה לבין בנייתו ללא הקדשת מחשבה לכל פרט.

איך עושים את זה נכון?

רבים חושבים באופן שגוי כי אם דפי נחיתה הם קצרים וללא תוכן רב ניתן לבנות אותם במהירות באופן עצמאי. זוהי טעות. דווקא בשל היותם קצרים כל כך וממוקדים, חשוב לבנות דפי נחיתה.

כך שכל מילה וכל תמונה הן במקום. בגדול, חשוב שהדף יכלול אלמנטים מילוליים וויזואליים. החלק הויזואלי רצוי שיכלול גם תמונות וגם סרטון אחד או שניים. חשוב שהמלל יהיה בולט וברור, בצבעים חזקים ובגודל בולט, שהתוכן יהיה קצר וקולע ומסכם במספר מילים את המידע החשוב ביותר שרציתם להעביר. חשוב שבדף תהיה תיבת צור קשר להשארת פרטים. מספיק פרטים בודדים כמו שם וטלפון או שם ומייל. התוכן צריך להגביר את סקרנותו של הגולש ולהניעו לפעולה. מומלץ ביותר לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בבניית דפי נחיתה ובעזרתה הדף ימצה את מלוא הפוטנציאל שלו.

אם מתרגמים את משמעותו של דף נחיתה לעולם האמיתי, הוא מהווה היום כרטיס ביקור שלכם, פרסומת בטלויזיה או שלט חוצות. המשותף לכולם הוא העברת מידע ממוקד בשניות. ממש כפי שפרסומת לא תבנו בעצמכם, כך תנו למומחים לעזור לכם גם בבניית דפי נחיתה.

 

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *