אין אירוע בלי מגנטים

אין אירוע בלי מגנטים לאירועים

בין אם זה אירוע פרטי ובין אם זה אירוע עסקי או ימי חברה, אנשים מתלבשים יפה – מתארגנים – ומחכים למזכרות שיישארו להם מאותם אירועים.

עולם האירועים השתנה מאוד בשנים האחרונות, ואם פעם בכל אירוע בין אם פרטי או עסקי הייתם מקבלים תמונה מודפסת רגילה בשביל למסגר או לשמור בבית, בעשור האחרון נכנס טרנד של צילומים על מגנטים. דבר שכיום ניתן למצוא כמעט בכל אירוע שאליו תלכו.

אז למה להיות כמו כולם אתם שואלים? ובכן התשובה פשוטה. צילום מגנטים באירועים הפך להיות חלק בלתי נפרד מכל אירוע, וזה הפך לסוג של פריט אספנות עבור המוזמנים שמצפים לראות עצמם על לוח המגנטים – כולם רוצים תמונה שתנציח את הרגע!

איך מגנטים משדרגים את האירוע שלכם?

מי שמפיק אירוע ודאי היה מעוניין שהאירוע שלו יהיה ייחודי ולכן, אטרקציות לאירועים ובעיקר מגנטים הפכו להיות חלק אינטגרלי ומשמעותי מהתכנית האומנותית של האירוע. להסרת ספק – מגנטים לאירועים הם אטרקציה! אומנם בשונה מאטרקציות אחרות, המגנטים הוא הפופולרי מכולם ובזכות זה כל אורח מקבל מזכרת קטנה לחזור אתה הביתה.

בדיקת זמינות עם הצלם

חשוב מאוד לבדוק מול ספקי המגנטים או הצלמים זמינות, מחיר וכמות. עדיף לקבוע עם צלמי מגנטים תקופה ארוכה לפני מועד האירוע שלכם. כפי שידוע, תקופת הקיץ עמוסה באירועים פרטים ועסקיים – ומכיוון שאטרקציה זו כל כך פופולרית צלמים רבים נוטים לסגור מראש מועדים.

ממוצע מחירים בשוק

בכל הקשור לצילומי מגנטים לאירועים חשוב לזכור שלא תמיד זול יותר הוא עדיף יותר. אם תקבלו הצעת מחיר נמוכה מאוד שנעה בין 300₪ ועד 800₪ תדעו שקיבלתם מחיר זול מידי וזה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה, כנראה שמשהו לא תקין במוצר שמסופק. לעומת זאת מחיר סביר לאטרקציה זו בד"כ ינוע בסביבות ה-900-1500₪ (תלוי בגודל האירוע) וזהו המחיר הסביר והטוב ביותר שתוכלו להרשות לעצמכם.

קיים בשוק המגנטים טווח מחירים רחב והוא אינו מקרי, ישנן חברות קטנות שמציעות טווח מחירים נמוך מאוד אך אינן מציעות איכות מגנטים הנדרשת על מנת להישאר זמן רב. זכרו זאת כשתחפשו אחר המחיר הזול ביותר שתוכלו למצוא – רוב הסיכויים שתגיעו למגנטים באיכות ירודה וחסרת ערך.

לסיכום

הסתמכו על המלצות של חברים, חברות גדולות וידועות והכי חשוב אל תתפשרו על המחיר הנמוך ביותר (וכמובן שלא הגבוה ביותר) תמיד לכו על מה שנשמע לכם סביר מספיק.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *