כך תפיקו כנס עסקי שאף אחד לא ישכח!

כנס עסקי

לא כל כנס עסקי צריך להיות מורכב מהרצאה, הרצאה ועוד הרצאה. אם אתם רוצים להעביר את המהות ורוח החברה שלכם, עצבו את המצגות ואת העזרים האלקטרוניים ופשוט תזמינו אורחים לחוות יום עבודה אצלכם בחברה.

99% אחוז מהכנסים העסקיים כיום בעולם נראים די משוכפלים, תמיד אותו דבר: ארוחת בוקר + הרשמה, הרצאה, הרצאה, ארוחת צהריים ושוב הרצאה. בואו נודה בזה – זה די משעמם.

ישנן המון דרכים להפיק כנס עסקי מצוין בעלויות נמוכות (יחסית) שיפיקו את המרב ויציגו את החברה שלכם באור שונה לחלוטין משאר המתחרים בשוק.

הכנסת אורחים

דוגמא מצוינת לאירוע עסקי ייחודי משלכם: הזמינו את האורחים לסיור בחברה שלכם, כך שיכירו מקרוב את פועלכם ואת המוצר שאתם מוכרים בצורה הטובה ביותר. הזמינו שירותי קולינריה ליום בו חל האירוע ושירותי מיתוג חיצוניים (צלם אירועים, מגנטים וכדומה).

אם חפצה נפשכם באיזו הרצאה מעניינת בנושא כזה או אחר שקשור לעסק, היעזרו בעובדים שלכם, המומחים בתחומם להסביר כל אחד על פועלו ואיך הוא תורם לעסק, לארגון או לחברה שאתם מנהלים. אל תתביישו גם להופיע בעצמכם ולהציג את הנתונים של החברה בפני הקהל הרחב. שדרו שקיפות (אך לא יותר מידי) ושמרו על המתחרים שלכם קרובים.

כך תוכלו להפיק כנסים עסקיים איכותיים וייחודיים, וליצור לעצמכם תדמית אמינה בפני קהל היעד.

ברוכים הבאים למרכז הירידים

דוגמא נוספת להפקת כנס עסקי ייחודי: הפיקו אירוע עסקי גדול באחד ממרכזי הירידים בארץ. כך תוכלו להבטיח מרחב לבאים ובמקום להרצות על התחום שלכם, פשוט פתחו דוכנים ייעודים שבכל דוכן יוכלו האורחים לבחור את עניינם (דוכן מיתוג ושיווק, דוכן לניהול העסק ואפילו דוכן עם השירותים שאתם מציעים). תוכלו אפילו להזמין עוד חברות לפתוח דוכן בכנס שלכם ובכך להבטיח לעצמכם צמצום משמעותי בעלויות ההפקה.

יתרונות נוספים להפקת אירוע עסקי במרכזים אלו הם:

  • נגישות לנכים ומוגבלים
  • התפרסות התצוגה בכל רחבי המתחם
  • חניה בשפע למוזמנים

בין אם תבחרו להפיק כנס אצלכם בחברה ובין אם תבחרו בהפקה גדולה יותר כמו במרכזי הירידים ישנם כמה דברים בסיסיים שעליכם לזכור ולבצע:

  1. הכינו מראש לוח זמנים – לו"ז שהוכן מראש ייתן לכם זמן לשינויים.
  2. הזמינו שירותי קולינריה מותאמים לפי העסק שלכם – לדוגמא, אם אתם חברת הייטק, הזמינו קייטרינג עם אוכל חדשני, כמו למשל סושי בהרכבה עצמית או איזה מאכל פיוז'ן כזה או אחר. אל תלכו על המאכל הבנאלי והמוכר.
  3. היעזרו ברשתות החברתיות – פתחו אירוע בפייסבוק ובקשו מעובדי החברה לשתף ולפרסם. כך תוכלו להגיע לכמות רחבה יותר של קהל ולחשיפה גבוהה יותר בקרב הציבור (מיו יודע אולי אפילו תגיעו לצינור). כמובן שאם העסק שלכם הוא טיפה יותר "מתקדם" תוכלו לשתף ולהפיץ אותו באתרים כמו לינקדאין ודומיו.

לסיכום, כנס עסקי לא חייב להיות בנאלי ומקובע. ישנן מספר דרכים, כפי שסקרנו במאמר זה, אשר יכולות לסייע לכם להפיק כנס עסקי מוצלח במיוחד שאף אחד לא ישכח! אז קדימה, צאו לדרך.

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *