כיצד מרכזיה וירטואלית מועילה לעסק שלכם?

מרכזייה

כבעלי עסק, אתם ודאי יודעים כי העבודה השוטפת מצריכה סנכרון בין מספר מערכות – מיילים, טלפוניה, פקסים, שירותי הודעות ועוד, ופעמים רבות יש צורך לשלוט על כל אותן מערכות מרחוק, מבלי להיות נוכח במשרד.

עקב כך, יותר ויותר עסקים עוברים בשנים האחרונות לניהול באמצעות מרכזיה וירטואלית, המקלה באופן משמעותית על סנכרון המערכות השונות ולפיכך על ההתנהלות העסקית השוטפת. מרכזיה וירטואלית ניתן להקים באמצעות מחשוב ענן – מערך המחשוב של העסק ממוקם בחוות שרתים מאובטחת וכך מובטחת לעסק הגנה מרבית על המידע יקר הערך שלו.

שירותי ענן מתקדמים מגנים על מאגרי הנתונים השונים, על רשימת העובדים והספקים ועל מערך המידע הכולל, והמרכזייה הווירטואלית פועלת ללא צורך בהוצאות על ציוד עקב מכיוון שהיא מופעלת ישירות מהענן.

כיצד מרכזיה וירטואלית משרתת את העסק שלך?

המרכזיה מספקת פתרונות תקשורת יעילים לעסק עקב מספר גורמים:

  • במידה והעסק כולל מערך מגוון של שירותים, המרכזיה מסנכרנת ביניהם ומעניקה לכל אחד מהם יכולות נוספות. למשל – אפשרות חיוג ממערכת אאוטלוק, המכילה את כל המידע על אנשי הקשר עמם אתם נמצאים בקשר שוטף. ניתן גם להגדיר שהשיחות יתקבלו בו-זמנית בטלפון המשרד ובטלפון הנייד של העובד.
  • ניתוב שיחות – המרכזייה הווירטואלית מספקת שירות נתב שיחות מהמתקדמים שיש הכולל ניתוב קבוע, ניתוב לפי מספר (באמצעותו ניתן להגדיר מספרי VIP ושלוחות שונות למענה), הוספת פתיח עם נעימת המתנה ועוד. כל אלה מספקים כלי שיווקי יעיל המאפשר לבצע גם מעקב על פרטי השיחות הנכנסות.
  • אפשרויות מתקדמות לשלוחות – המרכזייה הוירטואלית מאפשרת פתרונות חכמים לבעיות מענה: תא קולי המעביר הודעות למייל, שיחות ועידה, שירות FAX TO MAIL, העברה לשלוחה אחרת במידה ובשלוחה המיועדת אין מענה ועוד.
  • הוספת שלוחה על מכשיר נייד – המרכזייה הווירטואלית היא מבוססת IP ולכן ניתן להתחבר אליה מכל מקום על-ידי הגדרת שלוחה במכשיר הנייד באמצעות תוכנה חינמית שהספק מספק. גם כשאתם בנסיעת עבודה בחו"ל או בפגישה מחוץ למשרד, עדיין תוכלו לקבל שיחות לשלוחה שהגדרתם.
  • תחזוקת המרכזייה מתבצעת על-ידי ספק השירות המאחסן אותה בחוות השרתים שלו ולכן היא כלולה בעלות החודשית של השירות. בנוסף, היא מגובה על-ידי מערכת גיבוי מכיוון שהיא יושבת על שרת מרכזי בחברת תקשורת, ולכן זמן התגובה במקרה של תקלה מתקצר.
שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *