פורסם על ידי: עדי מלר

הניקיון של היום זה לא הניקיון של הלילה

אם אתם מנהלים משרד או עובדים כמנהלי תפעול במשרד כלשהו, אתם ודאי יודעים – ככל שהמשרד גדול יותר וכמות העובדים גדולה, כך גם הסיכוי לעבוד בסביבת עבודה מלוכלכת יותר. שירותי הניקיון הם הכרחיים בכל משרד, אך מהו הזמן המתאים ביותר לבצע אותם?  לא נעים להודות בכך, אבל מקום עבודה המאכלס כמות מסוימת של עובדים, בין אם כמה אחדים ובין אם […]

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
קרא עוד

עבודה בריבוע, לא זזים מהקיוביקל

עסקים רבים, בעיקר משרדים, מאבזרים את חלל מקום העבודה שלהם בקיוביקלים, אותו הריבוע הקטן והאקוסטי המעניק יתרונות למעביד ולעובדים, קווים לדמותו. קיוביקל (cubicle) או אשקובית, הוא שמה של עמדת העבודה המשרדית הנפוצה במשרדים רבים ברחבי העולם. המטרה המקורית שלשמה היא נוצרה הייתה לאפשר סביבת עבודה מאורגנת, יעילה וחסכונית במקום. מה שלא לקחו בחשבון אי שם בשנות ה-60 המאוחרות בארה"ב, הוא […]

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
קרא עוד

OFFICE FIFO – כך תעברו משרד ביעילות

הנה הגיע הרגע ואתם נדרשים להעמיס את כל הציוד וגם את הזיכרונות הלאה מן המשרד הישן אל המקום החדש אליו אתם עוברים. מעבר משרד הוא עסק בפני עצמו, שיבזבז לכם לא מעט כסף ואנרגיה, אז לפני שאתם אורזים את החפצים, קבלו מאתנו כמה טיפים שיחסכו לכם זמן, כסף וגם עצבים. דעו לאן ולמה אתם נכנסים כל מטרת האריזה הנכונה והיעילה […]

שתפו עם החברים שלכםShare on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print
קרא עוד